سازمان: دپارتمان پلیس در یونلین کانتی

محل: شهر یونلین، تایوان

بازار هدف: حفاظت شهری

محصول: SCR515PRO

کاربرد: به عنوان بخشی از پروژه ی استراتژیک حفاظت شهری برای ایجاد حفاظت 24 ساعته در طول هفته در محل های امنیتی حفاظت تصویری تحت شبکه یکی از کاربردی ترین ابزار های مبارزه با جرایم و ایجاد امنیت شهروندان در تشخیص و همچنین جلوگیری است.

 

شهر یونلین تایوان بهره برداری از پروژه ی استراتژیک حفاظت شهری را درژوئن سال 2010 آغاز کرد. این پروژه نیازمند حفاظت از مناطقی در طول هفته به صورت شبانه روزی بود.

 

برای برآورده کردن نیاز های شهرداری، یکی از همکاران محلی مسوآ از راه حل های مختلف حفاظت تصویری استفاده برد. این پروژه بخشی از استراتژی مقامات محلی برای بالا بردن ضریب ایمنی شهر و همچنین سطح استاندارد های زندگی شهروندان است.

 

این پروژه به افسران پلیس محلی کمک کرد تا از شهروندان در برابر جرم و جنایت حمایت کرده و بتوانند گستره ی وسیع تری از جنایات را تحت منترل قرار دهند. در ادامه ی پروژه در شهر یونلین از 60 عدد دوربین کنترل ترافیک  SCR515PRO در محل های مختلف استفاده شد.

 

سه بخش مرکزی از شهر(داولین، لینه ای و زیلو) برای استفاده از دوربین های SCR515PRO انتخاب شدند. طبق اظهارات رئیس پلیس شهر یونلین، دوربین های مسوآ به دلیل کیفیت بالای تصاویر و قابلیت اعتماد بالا حتی در مقایسه دوربین های تحت شبکه انتخاب شدند. بی سیم بودن نیاز به کابل کشی را از بین می برد و فرایند نصب را آسان تر می سازد، اما به قیمت فدا کردن کیفیت تصاویردریافتی!

 

قابلیت کنترل دوربین ها از راه دور در دفاتر مرکزی پلیس، به افسران پلیس این قابلیت را می دهد که پیش از حضور در محل ارزیابی های لازم را انجام داده و برای مقابله خود را آماده سازند. به دلیل تصاویر دریافتی با جزئیات و وضوح بالا حتی در محیط هایی با شرایط نا مناسب جوی و دید ناکافی، جرم و جنایت کاهش محسوسی داشته است.