سازمان: باغ وحش شهر تایپه

محل: شهر تایپه، تایوان

بازار هدف: اماکن دولتی

محصول: SDS710

کاربرد: رفتار سنجی شبانه روزی پاندا های باغ وحش و دنبال کردن حرکات آنان

 

 

<--break->

پاندا های بزرگ یکی از شناخته شده ترین حیواناتی اند که مورد مطالعه قرار می گیرند. هنگامی که چین دو عدد پاندا در سال 2008 به باغ وحش تایپه داد، مردم تایوان شوق و شور فراوانی از خود نشان دادند. باغ وحش تایپه که متعلق به شهرداری تایپه است، دوربین های PTZ SDS710 را برای پایش وضعیت پانداهای باغ وحش انتخاب کرده است.

 

این دوربین مجهز به سیستم نرم افزاری  اتو ترکینگ است که به کارمندان باغ وحش اجازه می دهد حرکات این پاندا ها را در طول شبانه روز به راحتی دنبال کنند. این نوع از تصاویز ویدیویی به شدت برای دانشمندان با ارزش اند.

 

پانداهای بزرگ یک گونه ی مورد انقراض است که در کوهستان های مرکزی چین زندگی می کند. این گونه در ارتفاع بین 1400 تا 3500 پایی  استان های سیچوآن، شانکسی  و گانزو پیدا می شود. باغ وحش تایپه نمایشگاه اختصاصی زینبورگ را به صورت اختصاصی برای این دو پاندای بزرگ با شرایط یکسان زندگی در حیات وحش ایجاد کرده است. در طول سال این مکان با رطوبت 60-70 درصد تعدیل می شود. دوربین مسوا در شرایط رطوبتی 20-80 کار می کند و دارای استاندارد IP66/67 است. از این جهت این دوربین بهترین انتخاب برای باغ وحش بود.