سازمان: فروشگاه طبقاتی پریسما

محل: فنلاند

بازار هدف: حفاظت فروشگاه ها

محصول: SDS710PRO

کاربرد: ایمن سازی همه ی فروشگاه با استفاده از قابلیت دنباله روی(Tracking)  و پوشش حفاظتی متغیر

 

پریسما زنجیره ای از فروشگاه های طبقاتی با حدود 50 مرکز در فنلاند و ایالات بالتیک است. پریسما پیشرو در زمینه ی فروشگاه های بزرگ(هایپرمارکت) بوده و در  مالکیت گروه فنلاندی SOK است. مشتریان پریسما به دلیل کیفیت بالای محصولات، رنج گسترده و قیمت های قابل خرید آن به پریسما وفا دارند. گروه SOK در حال حاضر این برند را به دیگر نقاط بین المللی چون روسیه، استونی و لاتویا گسترش داده است.

 

فروشگاه های پریسما طی سال های اخیر گسترش بسیار سریعی را به خود دیده اند. چندی از این فروشگاه های تازه تاسیس به حفاظت داخلی نیاز دارند. ایمنی مشتریان در حال خرید و همچنین اجناس و جمعیت می باید در یک زمان تامین شود. همچنین یک چشم متصدیان نیز می باید به دزدی، اتفاقات و زمان های اضطرار باشد. پریسما به دوربینی نیاز دارد که نصب آسان، ضد ضربه و قابلیت اطمینان بالایی داشته باشد.

 

دوربین های مسوآ منافع بیزینسی بالایی برای  پریسما داشته است. کاهش چشمگیر دزدی محصولات فروشگاهی، تشخیص سریع وقایع این مجموعه را ایمن تر و پر سود تر ساخته است. به گفته ی مسئولان آن سرمایه گزاری بر روی سیستم امنیت فروشگاه، سرمایه گزاری با ارزشی بوده است.