دستگاه GV-IP Decoder Box Ultra

/5

توضیحات

دستگاه GV-IP Decoder Box Ultra
جعبه رمزگشاییِ کدگذاری ویدیویی GV-IP Decoder Box Ultra امکان رمزگشایی استریم‌های ویدیویی تحت شبکه (IP) از دوربین‌های GeoVision و سایر برندها را فراهم می‌آورد. در واقع این دستگاه، دوربین‌ها را به یک مانیتور متصل می‌کند تا تصاویر را به صورت تک‌نمایش یا در بخش‌های تقسیم شده روی صفحه نمایش دهد. همچنین GV-IP Decoder Box Ultra از دوربین‌های IP با پروتکل RTSP یا ONVIF پشتیبانی کرده و به‌طور خودکار دوربین‌های ONVIF موجود در همان شبکه محلی (LAN) را شناسایی می‌کند.
شاید اینطور بتوان گفت که این دستگاه، جایگزینی برای دستگاه‌های ضبط تصاویر دیجیتال (DVR) و سیستم‌های نظارتی تصویری مبتنی بر رایانه به شمار می‌رود. به علاوه باید به این نکته هم اشاره کنیم که در استفاده از GV-IP Decoder Box Ultra، می‌توانید کانال‌ها را کنترل کنید، در زمان حساس عکس فوری و رویدادهای خاص، کانالی را اجرا کنید. تمامی این موارد از طریق ریموت کنترل همراه دستگاه قابل انجام است.
همچنین امکان نصب جوی استیک GV-Joystick V2 برای کنترل کارآمد دوربین‌های PTZ و Speed Dome از برند نام‌آشنای GeoVision و سایر برندها وجود دارد. با‌این‌حال ما قصد داریم تا در ادامه این مطلب، شما را با ویژگی‌های بیشتری از این محصول آشنا سازیم. پس در ادامه همراه ما باشید.
ویژگی‌های GV-IP Decoder Box Ultra
ایجاد یک سیستم نظارت تصویری کارآمد، نیازمند تجهیزاتی با قابلیت‌های متنوع و در عین حال دارای قیمت مناسب است. لذا جعبه رمزگشایِ کدگذاری ویدیویی GV-IP Decoder Box Ultra محصولی است که هر دوی این ویژگی‌ها را ارائه می دهد و از قابلیت‌های کلیدی خوبی نیز برخوردار است که برخی از مهمترین آنها عبارت است از:
• پشتیبانی از دوربین های مختلف
دستگاه GV-IP Decoder Box Ultra امکان اتصال به دوربین‌های IP از برند GeoVision و سایر برندها را می‌دهد. لذا دیگر نیازی به خرید دستگاه رمزگشای دوربین برای هر دوربین را نخواهید داشت. همچنین برای مشاهده لیست کاملی از دوربین‌های سازگار نیز می‌توانید به وب‌سایت GeoVision مراجعه نمایید.
• سازگاری با استانداردهای رایج
دستگاه Ultra Box Decoder GV-IPهمچنین از پروتکل‌های RTSP و ONVIF پشتیبانی می‌کند و به طور خودکار دوربین های ONVIF در شبکه، توسط این دستگاه قابل شناسایی است. این دو از استانداردهای رایج در صنعت نظارت تصویری هستند که RTSP برای انتقال زنده ویدیو در شبکه و ONVIF برای تبادل اطلاعات بین دوربین‌های IP و دستگاه‌های رمزگشا کاربرد دارد.
• صرفه جویی در هزینه
همچنین دستگاه GV-IP Decoder Box Ultra به عنوان جایگزینی به‌صرفه نسبت به دستگاه‌های DVR و سیستم‌های مبتنی بر رایانه هستند. زیرا به‌طور قابل توجهی ارزان‌تر از دستگاه‌های DVR و سیستم‌های مبتنی بر رایانه بوده و هزینه راه‌اندازی و نگهداری پایین‌تری نیز دارند. در واقع آنها فضای کمتری نیاز داشته و برق کمتری نیز مصرف می‌کنند.
• نمایش تصاویر در حالت‌های مختلف
همچنین امکان نمایش تصاویر در حالت تک‌نمایش، چند قسمتی و ماتریسی در دستگاه Box Ultra Decoder GV-IP وجود دارد که این به کاربر برای مدیریت و مشاهده تصاویر یاری می‌کند. در حقیقت این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر را به گونه‌ای مشاهده کنید که مبتنی بر نیازهای شما باشد.
• دارای کیفیت تصویر بالا
با پشتیبانی از کدک های فشرده‌سازی H.264 و H.265، دستگاه Box Ultra GV-IP Decoder امکان رمزگشایی استریم‌های ویدیویی با کیفیت بالا تا رزولوشن 8 مگاپیکسل را می‌دهد. این کدها به‌طور قابل توجهی حجم فایل‌های ویدیویی را بدون کاهش کیفیت تصویر کم می‌کنند. در نتیجه می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالا و بدون اشغال فضای ذخیره‌سازی زیاد مشاهده کنید.
• ضبط لحظه حساس
همچنین یک قابلیت ویژه که در دستگاه Box Ultra Decoder GV-IP شاهد هستیم، امکان ثبت عکس فوری از رویدادهای مهم از طریق ریموت کنترل دستگاه است. لذا با این قابلیت می‌توانید از رویدادهای مهم یا مظنونین احتمالی عکس فوری بگیرید.
• قابلیت کنترل دوربین‌های PTZ و Speed Dome
با نصب جوی استیک GV-Joystick V2 که قابل نصب بر روی دستگاه Ultra Box GV-IP Decoder است، می توانید این نوع دوربین‌ها را به راحتی و به شکلی دقیق کنترل کنید.
• دسترسی از راه دور
همچنین یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی این دستگاه این است که از امکان ارتقاء سیستم عامل، تنظیم آدرس IP و افزودن کانال‌های جدید به صورت از راه دور برخوردار است. قابلیتی که دسترسی در هر زمان و مکان به دستگاه GV-IP Decoder Box Ultra را می‌دهد.
• ذخیره سازی ایمن تصاویر
همچنین دستگاه GV-IP Decoder Box Ultra از درگاه کارت حافظه microSD و پورت USB برخوردار است که این‌ امکان ذخیره سازی عکس‌های فوری و ارتقاء سیستم عامل دستگاه را به شکلی ایمن برای شما میسر می‌سازد.

Overview

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه GV-IP Decoder Box Ultra”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *