سوئیچ ژئوویژن GV-APOE0810

توضیحات

سوئیچ ژئوویژن GV-APOE0810
سوئیچ ژئوویژن GV-APOE0810 یک محصول امنیتی و کاربردی می‌باشد که به ده پورت 10/100/1000 مگابایت بر ثانیه مجهز شده است و هرکدام از این پورت‌‌ها نقشی منحصربه‌فرد در عملکرد بهتر این دستگاه ایفا می‌کنند. علاوه بر این، به 8 پورت PSE/PoE نیز مجهز شده است. پورت PoE به کابل شبکه این اجازه را خواهد داد که به صورت همزمان داده و برق را انتقال دهد این پورت برق را بر اساس دو استاندارد تامین می‌کند.
یکی از این استانداردها، استاندارد IEEE 802.3af بوده که برق را با میزان 15.4 وات و دیگری، استاندارد IEEE 802.3at می‌باشد که برق را به میزان 32 وات انتقال می‌دهند. میزان حداکثر توان مصرفی در این سوئیچ تحت شبکه برابر با 125 وات می‌باشد. می‌توانیم نتیجه بگیریم که این سوئیچ ضمن داشتن قدرت بالا و عملکرد پرقدرت توان مصرفی متعادلی دارد و در نتیجه مصرف برق بالایی نخواهد داشت.
بدین ترتیب کاربران هنگام نصب و استفاده از سوئیچ ژئوویژن GV-APOE0810 نگرانی چندانی از بابت میزان مصرف برق و هزینه مصرفی ناشی از استفاده از این سوئیچ ندارند. برای اینکه نسبت به مشخصات دیگر این محصول آگاهی بالایی پیدا کنید تا بتوانید از آن استفاده بهتر و دقیق‌تری داشته باشید، می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و در نهایت تصمیم مناسبی برای خرید این سوئیچ ژئوویژن بگیرید.
• قابلیت تامین برق از طریق کابل‌های شبکه
تامین برق از طریق کابل‌های شبکه یکی از ویژگی‌های مهم و کلیدی در این محصول به شمار می‌آید. زیرا کمتر سوئیچی پیدا می‌شود که بتواند این قابلیت را از خود ارائه دهد. اما برند ژئوویژن در تولید این محصول این قابلیت را هم در نظر گرفته است و شما می‌توانید با استفاده از این محصول از طریق کابل‌های شبکه تامین برق تا طول 250 متر و سرعت 10 مگابایت در ثانیه را شاهد باشید. با وجود این قابلیت در سوئیچ ژئوویژن GV-APOE0810 برای تامین میزان برق مورد نیاز دیگر احتیاجی به منابع برق جداگانه نخواهید داشت و این مسئله به خودی خود از میزان هزینه‌های مصرفی شما خواهد کاست.
• عملکرد تحت شبکه
این سوئیچ تحت شبکه عملکردی تحت وب دارد. برند ژئوویژن در زمینه تولید محصولات خود تلاش کرده است که اکثر تولیداتش را تحت وب رقم بزند این سوئیچ نیز از این قاعده مستثنا نمی‌باشد. عملکرد تحت شبکه یا تحت وب در این محصول باعث استفاده بهتر شما از قابلیت‌های آن شده و می‌توانید هرگونه تنظیمات جدید را به راحتی در این محصول پیاده سازی کنید و با اتصال به اینترنت تنظیمات جدید را انجام دهید. از طرف دیگر تحت وب بودن سوئیچ ژئوویژن GV-APOE0810 به افزایش سرعت انتقال داده‌ها در سیستم امنیتی و در یک شبکه نیز کمک زیادی می‌کند.
• قابل استفاده در محیط‌های شبکه متوسط و کوچک
اگر در محیط متوسط و کوچکی زندگی می‌کنید یا محل کار شما کوچک و متوسط است و دوست دارید که امنیت شبکه را در این محیط‌ها افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به سراغ خرید این سوئیچ ژئوویژن بروید. زیرا این محصول دقیقاً برای اتصال بهتر شبکه محیط کوچک و متوسط طراحی شده است و می‌تواند به بهترین شکل ممکن فرایند اتصال در شبکه را بهبود دهد. در نتیجه می‌توان از سوئیچ ژئوویژن GV-APOE0810 در ساختمان‌های مسکونی، منازل، ادارات، شرکت‌ها و… استفاده داشت.
• حالت VLAN
در این سوئیچ تحت شبکه حالت VLAN برای هر پورت POE وجود دارد که به کار مستقل هر پورت کمک می‌کند. هدف از ایجاد VLAN ها در سوئیچ شبکه جدا کردن محدوده Broadcast Domain می‌باشد. با این قابلیت در سوئیچ ژئوویژن GV-APOE0810 تعداد دامنه‌های پخشی افزایش پیدا کرده و ریسک امنیتی با کاهش تعداد میزبان‌هایی که یک کپی از فریم‌های سوئیچ را دریافت می‌کنند نیز کاهش پیدا می‌کند. از طرف دیگر امکان ایزوله‌سازی میزبان‌هایی که اطلاعات حساس را نگهداری می‌کند هم فراهم خواهد شد.

 

Overview

Packing List

  • GV-APOE0810
  • AC Power Cord
  • Rubber Feet x 4
  • Rack Mount Kit
  • Screws x 8

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوئیچ ژئوویژن GV-APOE0810”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *