سوئیچ تحت وب GV-APOE1611

/5

توضیحات

سوئیچ تحت وب GV-APOE1611
سوئیچ تحت وب GV-APOE1611 دستگاهی کاربردی برای سیستم‌های امنیتی به شمار می‌آید که کمک می‌کند شما بتوانید سیستم امنیتی خود را ارتقا ببخشید و از سایر محصولات امنیتی از جمله دوربین مداربسته استفاده بهتری داشته باشید. این سوئیچ، تحت وب کار می‌کند. یعنی تمام تنظیمات مربوط به آن بر اساس شبکه اینترنتی و به صورت آنلاین انجام می‌شود. این مسئله باعث سهولت در استفاده از آن نیز شده است. بدین ترتیب شما به راحتی می‌توانید با وصل شدن به اینترنت هرگونه تنظیمات جدید را در این سوئیچ تحت شبکه پیاده‌سازی کنید. این موضوع باعث سهولت در استفاده از این سوئیچ نیز شده است و کار را برای کاربران ساده‌تر کرده است.
قطعاتی که برای ساخت سوئیچ تحت وب GV-APOE1611 استفاده شده اند، از بهترین متریال می‌باشند که کیفیت و مقاومت بالایی داشته و در برابر ضربات فیزیکی، گذر زمان و استفاده مداوم به هیچ عنوان دچار آسیب نخواهند شد. این سوئیچ از استانداردهای مختلف بهره می‌برد که وجود هر یک از این استانداردها به عملکرد بهتر آن منجر شده و باعث می‌شود که این سوئیچ آپشن‌های بیشتری را از خود ارائه دهد. برای آشنایی با سایر ویژگی‌ها، آپشن‌ها و قابلیت‌های این دستگاه تحت وب پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این مطلب را تا انتها به طور کامل مطالعه کنید.
• عدم نیاز به سیم کشی
در گذشته سوئیچ‌های تحت وب برای اینکه بتوانند عملکرد صحیحی از خود ارائه دهند نیاز به سیم کشی و کابل کشی داشتند و در جهت اتصال به سایر لوازم امنیتی باید با کابل‌های مختلف فرایند اتصال را انجام می‌دادند. اما این سوژه تحت شبکه که برند ژئوویژن به بهترین شکل ممکن آن را تولید کرده است، به هیچ عنوان اینطور نیست و برای اتصال به سایر لوازم و دستگاه‌های امنیتی احتیاجی به سیم و کابل کشی نخواهد داشت.
برای مثال شما می‌توانید تعداد 16 عدد دوربین تحت شبکه ژئوویژن را به سوئیچ تحت وب GV-APOE1611 متصل کنید. بدون اینکه از سیم یا کابل خاصی استفاده داشته باشید و این موضوع باعث می‌شود که در محیط‌های کوچک دوربین‌های مختلف به بهترین شکل و عملکرد خود بپردازند و با این سوئیچ نظارت دقیقی نسبت به عملکرد این دوربین‌ها خواهید داشت. بدون اینکه شلوغی‌های ناشی از سیم‌کشی‌های متعدد پدید بیاید.
• تأمین برق از طریق شبکه
این سوئیچ تحت شبکه هیچ احتیاجی به کابل کشی ندارد و با وجود اینکه میزان توان مصرفی آن برابر با 330 وات می‌باشد که ضمن داشتن قدرت بالا مصرف برق بسیار پایینی را دارا است، این قابلیت را هم دارد که بتواند امکان تأمین برق را از طریق شبکه فراهم کند.
بدین ترتیب کابل‌های تا طول 250 متر به راحتی از طریق سوئیچ تحت وب GV-APOE1611 و میزان انرژی و برقی که تولید می‌کند تغذیه می‌شوند. این دستگاه نه تنها مصرف برق زیادی نداشته بلکه امکان تغذیه برق را هم به وجود می‌آورد که این مسئله از نکات بسیار مثبتی است که برای این سوئیچ تحت شبکه ژئوویژن وجود دارد.
• پورت Uplink
این پورت در سوئیچ تحت شبکه به عنوان یک پورت اختصاصی به شمار می‌آید که به برقراری ارتباط پرسرعت‌تر با دیگر دستگاه‌های امنیتی کمک می‌کند. در واقع ماهیت این پورت افزایش سرعت در ارتباطات می‌باشد و افزایش سرعت در ارتباط‌ها از طریق کابل کراس اوور را رقم می‌زند. این پورت با نام پورت رابط تابع متوسط هم شناخته می‌شود.
وجود این پورت در سوئیچ تحت وب GV-APOE1611 به مدارهای انتقال این اجازه را خواهد داد تا مدارهای دریافتی را از طریق یک نوع کابل استاندارد به هم متصل کنند و در نهایت امکان اتصال یک شبکه کامپیوتری به شبکه دیگر فراهم خواهد شد. معمولاً از این پورت برای اتصال به سایر دستگاه‌هایی که سرعت بالاتر دارند چه در یک شبکه کامپیوتری محلی و چه در موارد بزرگتر استفاده می‌شود.

 

Overview

Packing List

  • GV-APOE1611
  • Power Cord
  • Screws x 8
  • Rack Mount Kit
  • Rubber Feet x 4

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوئیچ تحت وب GV-APOE1611”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *