سوئیچ تحت وب GV-APOE1611-V2

/5

توضیحات

سوئیچ تحت وب GV-APOE1611-V2

سوئیچ تحت وب GV-APOE1611-V2 نوعی سوئیچ تحت شبکه می‌باشد که از 16  پورت مختلف پشتیبانی می‌کند. عملکرد سوئیچ‌های تحت شبکه نسبت به سوئیچ‌های معمولی متفاوت است. زیرا این سوئیچ‌ها با کمک اینترنت و تحت وب کار می‌کنند. یعنی اگر شما بخواهید تنظیمات جدیدی را در سوئیچ پیاده‌سازی کنید باید از شبکه اینترنتی کمک بگیرید و دیگر نیاز به تنظیم دستی نخواهید داشت. همین قابلیت می‌تواند مزیت مهمی به شمار بیاید و باعث شود که اکثر افراد برای ارتقا سیستم امنیتی محل کار یا منزل خود به سراغ سوئیچ‌های تحت وب بروند.

برند ژئوویژن در این زمینه سوئیچ‌های بسیار خوب و با کیفیتی را تولید کرده است. این سوئیچ‌ها با کمک اینترنت کار می‌کنند و از مزایا و آپشن‌های مختلفی هم برخوردار هستند. در ادامه به مزایای سوئیچ تحت وب ژئوویژن بیشتر می‌پردازیم تا با آشنایی بیشتر بتوانید فرایند خرید سوئیچ را برای ارتقا سیستم امنیتی محیط مورد نظر خود انجام دهید.

از سری ویژگی‌های مهمی که در این سوئیچ تحت وب وجود دارد قطعات با کیفیتی است که در روند ساخت دستگاه استفاده شده است.  جنس متریال قطعات سوئیچ تحت وب GV-APOE1611-V2 کاملاً مرغوب است که این موضوع باعث می‌شود این سوئیچ تحت شبکه در اثر استفاده مداوم، گذر زمان و حتی ضربه‌های فیزیکی کاملاً مقاوم باشد و به هیچ عنوان آسیب خاصی نبیند.

  • حداکثر توان مصرفی 280 وات

میزان توان مصرفی در سوئیچ‌های تحت شبکه از جمله ویژگی‌های مهمی است که اکثر خریداران هنگام خرید سوئیچ به آن توجه می‌کنند. در این سوئیچ تحت شبکه حداکثر میزان توان مصرفی برابر با 280 وات است.

این میزان بالا از توان مصرفی در سوئیچ تحت وب GV-APOE1611-V2 نشان می‌دهد که این سوئیچ از قدرت مناسبی برخوردار است و با این قدرت بالا می‌تواند بهترین عملکرد را هم از خود ارائه دهد. در نتیجه برای عمل به وظایف مختلفش نیز با مشکل خاصی روبرو نخواهد شد. شاید تصور کنید که این قدرت بالا باعث می‌شود تا میزان مصرف برق توسط این سوئیچ افزایش پیدا کند اما این تصور کاملاً اشتباه است و این سوئیچ تحت شبکه جزو کم مصرف‌ترین سوئیچ‌ها در زمینه میزان مصرف برق به شمار می‌آید.

  • اتصال دوربین‌های مداربسته ژئوویژن بدون کابل کشی

دوربین‌های مداربسته ژئوویژن تحت شبکه هستند و از آپشن‌های متفاوتی نیز برخوردار می‌باشند. این سوئیچ تحت شبکه توانایی این را دارد که تعداد 16 عدد دوربین مداربسته تحت وب ژئوویژن را بدون نیاز به کابل کشی به هم متصل کند و نظارت یکپارچه و همزمان بر عملکرد تمام این دوربین‌ها داشته باشد.

یعنی شما می‌توانید در یک مکان مثل اداره،  محل کار یا منزل مسکونی چندین دوربین ژئوویژن را نصب کنید و دیگر برای نظارت بر عملکرد این دوربین‌ها با سوئیچ تحت وب GV-APOE1611-V2 مشکل خاصی نخواهید داشت و حتی می‌توانید نظارت دقیقی به تصویرهای ثبت شده توسط دوربین‌ها داشته باشید. وقتی که دوربین‌ها بدون کابل کشی به هم وصل شوند شلوغی‌های ناشی از سیم کشی متعدد نیز در فضا به وجود نمی‌آید.

  • پشتیبانی از ONVIF Discover

این سوئیچ تحت شبکه از استاندارد ONVIF برخوردار می‌باشد. ONVIF یک رابط استاندارد ارائه می‌دهد که به دستگاه و نرم‌افزارها از برندهای مختلف این اجازه را خواهد داد که به طور یکپارچه و منظم به صورت همزمان با هم کار کنند. بدین ترتیب دستگاه‌های مختلف از جمله سوئیچ‌ها، دوربین‌های مداربسته و… قابلیت کار به شکل همزمان را خواهند داشت.

این قابلیت در سیستم‌های نظارتی و امنیتی بسیار کاربردی است و به همین منظور برند ژئوویژن در اکثر محصولاتی که تولید کرده است از جمله این سوئیچ تحت وب GV-APOE1611-V2 این قابلیت را قرار داده است. این استاندارد پروفایل‌هایی را تعریف خواهد کرد که عملکردها ویژگی‌های مشترکی را مشخص می‌کنند و این عملکردها یا ویژگی‌ها توسط دستگاه‌های سازگار پشتیبانی خواهند شد.

Overview

Packing List

  • GV-APOE1611-V2 x 1
  • Power Cord x 1
  • Screws x 8
  • Rack Mount Kit
  • Rubber Feet x 4

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوئیچ تحت وب GV-APOE1611-V2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *