سوئیچ تحت شبکه ژئوویژن GV-POE0811-V2

/5

توضیحات

سوئیچ تحت شبکه ژئوویژن GV-POE0811-V2

سوئیچ تحت شبکه ژئوویژن GV-POE0811-V2 نوعی سوئیچ تحت شبکه می‌باشد که از قابلیت‌های بی‌شماری برخوردار است. این محصول تحت شبکه کار می‌کند و این یعنی انجام هرگونه تنظیمات جدید در این سوئیچ باید در شبکه اینترنتی باشد. که این مسئله به سهولت در استفاده از این محصول منجر خواهد شد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند به راحتی و با اتصال به اینترنت از این سوئیچ استفاده کنند و در مواقع لزوم تنظیمات جدید را هم به راحتی پیاده‌سازی کنند.

برند ژئوویژن تمام تلاش خود را کرده است که بتواند محصولات مربوط به امنیت را در سطح کیفی بالا و با قابلیت‌های عالی تولید کند و در این زمینه تا حد بسیار زیادی نیز موفق بوده است و توانسته است که سوئیچ‌های تحت شبکه مختلف، دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و سایر لوازم امنیتی را به شکلی کاملاً مناسب و با قابلیت‌های متعدد به تولید برساند و در سراسر کشورهای جهان این محصولات را عرضه کند.

سوئیچ تحت شبکه ژئوویژن GV-POE0811-V2 از متریال های با کیفیت و مرغوب ساخته شده است که این کیفیت بالای متریال باعث افزایش میزان دوام و ماندگاری این سوئیچ تحت شبکه می‌شود و کمک می‌کند که شما بتوانید برای مدت زمان طولانی و در شرایط آب و هوایی و دمایی مختلف به راحتی از این محصول استفاده داشته باشید. ناگفته نماند که این سوئیچ در تغییرات آب و هوایی و گرما و سرما به خوبی دوام می‌آورد. برای مطالعه سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول می‌توانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

  • پشتیبانی از استاندارد IEEE

سوئیچ تحت شبکه ژئوویژن GV-POE0811-V2 از استانداردهای متفاوت برخوردار است هر کدام از این استانداردها به عملکرد بهتر سوئیچ منجر می‌شوند. یکی از استانداردهای مهمی که در این سوئیچ وجود دارد استاندارد IEEE  می‌باشد. این استاندارد کمک می‌کند که سوئیچ با داشتن مصرف برق پایین قدرت بالایی از خود ارائه دهد و بتواند بیشتر از حد توان مصرفی خود فعالیت کند.

این استاندارد از توان 30 واتی پشتیبانی می‌کند و این امکان را برای سوئیچ تحت شبکه به وجود می‌آورد که بتواند با حداکثر 130 وات توان مصرفی فعالیت کند. اما با همه این اوصاف میزان مصرف برق بسیار کم می‌باشد که این مسئله موجب می‌شود تا  بتوانید با خیال آسوده سوئیچ خود را برای ساعات طولانی در طول روز روشن نگه داشته باشید.

  • عدم نیاز به اتصال کابل‌های برق

سوئیچ تحت شبکه ژئوویژن GV-POE0811-V2 می‌تواند نیاز به اتصال کابل‌های برق را برطرف کند. زیرا برای متصل کردن انواع تجهیزات امنیتی تحت شبکه از جمله دوربین‌های IP ژئوویژن، احتیاجی به سیم و کابل کشی نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی و بدون سیم، اتصال خوبی را پدید بیاورید. فرایند اتصال بی سیم، به استفاده بهتر و راحت‌تر از این محصول منجر می‌شود و باعث خواهد شد که شلوغی‌های ناشی از سیم کشی متعدد را شاهد نباشید و از طرف دیگر، اتصالی‌ و مشکلات ناشی از سیم کشی هم اتفاق نخواهند افتاد. که این موضوع از مزایای مهم این محصول محسوب می‌شود. زیرا به استفاده بهتر و ایمنی بیشتر این محصول منجر می‌شود.

  • تکنولوژی IGMP Snooping

وجود تکنولوژی  IGMP Snooping در این سوئیچ تحت شبکه موجب می‌ شود که سوئیچ لایه 2 وظایف بیشتری از سوئیچینگ معمولی را انجام دهد و می‌تواند بسته‌های داده را در لایه 3 رمزگشایی کند. تا بدین ترتیب دستورات مولتی کستینگ را بازیابی کند. در نتیجه سوئیچ‌هایی که از این تکنولوژی بهره می‌برند پردازنده‌های قوی‌تری نسبت به سوئیچ‌های معمولی دارند.

سوئیچ تحت شبکه ژئوویژن GV-POE0811-V2 هم از این اصل مستثنا نبوده و پردازنده بسیار قدرتمندی دارد که قدرت بالای این پردازنده به عملکرد بهتر سوئیچ منجر شده و باعث می‌شود که بتوان برای مصارف گسترده از این سوئیچ تحت شبکه با خیال آسوده استفاده کرد.

Overview

Packing List

  • GV-POE0811-V2 x 1
  • AC Power Cord x 1
  • Screw x 8
  • Rack Mount Kit x 1
  • Download Guide x 1
  • GV-POE0811-V2 Installation Guide x 1

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوئیچ تحت شبکه ژئوویژن GV-POE0811-V2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *