کارت GV-NET CART V3.2

/5

توضیحات

کارت GV-NET CART V3.2

کارت GV-NET CART V3.2 یک مبدل کاربری برای ارتقای سیستم امنیتی شما است. با استفاده از این کارت می‌توانید به کارایی سیستم امنیتی خود بیافزاید. این کارت با تبدیل رابط‌های RS-485 و RS-232 به صورت یکپارچه، امکان اتصال به تجهیزات امنیتی را به کامپیوتر شما می‌دهد. همینطور از پورت USB پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل‌های مختلف ویندوز اعم از XP، ویستا، ۷، ۸، ۸.۱ و ویندوز ۱۰ سازگار است. به علاوه وزنی بالغ بر ۱۰۰ گرم دارد و اندازه آن ۲۲×۶۸×۱۲۰ میلیمتر است.

اگر بخواهیم به مزایایی اشاره کنیم که سبب می‌شود تا استفاده از این کارت را به شما پیشنهاد بدهیم، باید به قیمت مناسب، کیفیت ساخت بالای ان، پشتیبانی فنی قوی و گارانتی آن اشاره نمود. ضمن اینکه این کارت از یک‌سری از قابلیت‌های جانبی نظیر پشتیبانی از PoE، پشتیبانی از رمزگذاری AES-256، پشتیبانی از DHCP و NTP برخوردار است که به ارزش‌های خرید آن می‌افزاید. با‌این حال ما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی جزئیات بیشتری از کارت GV-NET CART V3.2  بپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

قابلیت‌های کارت GV-NET CART V3.2

قابلیت های کلیدی کارت V3.2 GV-NET در ضمن دراختیار گذاشتن یک‌سری از ویژگی‌ها که باعث کارایی بیشتر می‌شود، به ارزش خرید این کارت نیز افزوده است. مهمترین این قابلیت‌ها عبارت است از:

  • پشتیبانی از دو رابط پرکاربرد

این کارت از رابط‌های RS-485 و RS-232 پشتیبانی می‌کند که در بسیاری از تجهیزات حفاظتی دوربین‌های مداربسته نظارت تصویری، دستگاه‌های کنترل تردد و سیستم‌های هشدار دود و آتش استفاده می‌شود.

  • قابلیت نصب آسان

یکی از قابلیت‌هایی که می‌تواند هر کاربری را به استفاده از کارت GV-NET CART V3.2 ترغیب کند، قابلیت نصب آسان آن است. زیرا به راحتی در داخل کامپیوتر شما نصب می‌شود و نیاز به دانش فنی خاصی هم ندارد.

  • اتصال از طریق پورت USB

علاوه بر نصب داخلی، کارت GV-NET CART V3.2  از طریق پورت USB نیز قابل اتصال به کامپیوتر است. این قابلیت استفاده از این کارت را در دستگاه‌هایی که فضای کافی برای نصب داخلی ندارند، امکان پذیر می‌کند.

  • سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، کارت GV-NET CART V3.2 فارغ از نسخه سیستم عامل ویندوز دستگاه شما، با سیستم‌عامل‌های مختلف ویندوز اعم از XP، Vista، 7، 8، 8.1 و 10 سازگار است.

کاربردهای کارت GV-NET CART V3.2

اصولا کارت GV-NET CART V3.2 یک راهکار ایده‌آل برای ارتقای سیستم امنیتی شما و افزایش کارایی و پذیرش آن است. این کارت با پشتیبانی از دو اتصال پرکاربرد، نصب آسان، اتصال از طریق پورت USB و سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف، مناسب برای وسایل مورد نیاز امنیت و نظارت تصویری است. با‌این‌حال برخی از مهمترین کاربرد‌های این کارت عبارت است از:

  • استفاده برای سیستم های نظارت تصویری

یکی از مهمترین کاربردهای کارت GV-NET CART V3.2 برای اتصال دوربین‌های مداربسته به کامپیوتر و ضبط تصاویر ویدئویی است.

  • استفاده در سیستم‌های کنترل تردد

همچنین این کارت برای اتصال دستگاه‌های کنترل تردد مانند کارتخوان‌ها و گیت‌های ورودی به کامپیوتر و مدیریت تردد افراد استفاده می‌شود و بسیار کاربردی است.

  • استفاده در سیستم‌های هشدار دود و آتش

همچنین کارت V3.2 GV-NET می‌تواند برای اتصال سیستم‌های هشدار دود و آتش به کامپیوتر و دریافت هشدار در صورت بروز آتش سوزی استفاده شود. در واقع این کارت برای اتصال دتکتورهای دود و آتش به کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و قادر است تا نظارت بر وضعیت دتکتورها و دریافت هشدارها در صورت بروز آتش‌‌سوزی از طریق کامپیوتر را بدهد.

ویژگی‌های کارت GV-NET CART V3.2

استفاده از این کارت مزایای بسیاری دارد که اگر بخواهیم به برخی از مهمترین آنها اشاره کنیم، آنها عبارت است از:

  • افزایش کارایی

کارت GV-NET CART V3.2 با ساده‌سازی اتصال تجهیزات امنیتی به کامپیوتر، کارایی سیستم امنیتی شما را افزایش می‌دهد.

  • کاهش هزینه‌ها

این کارت با حذف نیاز به مبدل‌های ویژه برای هر ارتباط، هزینه‌های سیستم‌های امنیتی و نظارت تصویری شما را کاهش می‌دهد.

  • اطمینان‌بخشی از ایمنی سیستم امنیتی شما

این کارت با پشتیبانی از دو ارتباط پرکاربرد و امن RS-485 و RS-232، از ایمنی سیستم امنیتی و نظارت تصویری شما اطمینان می‌دهد. یعنی سیستم امنیتی شما در برابر خطرات احتمالی مثل هک شدن یا دسترسی غیرمجاز ایمن خواهد بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت GV-NET CART V3.2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *