دستگاه جوی استیک ژئوویژن GV-Joystick V2

/5

توضیحات

دستگاه جوی استیک ژئوویژن GV-Joystick V2 دستگاهی کاربردی برای کنترل تمام دستگاه‌های متصل به سیستم‌های ژئوویژن می‌باشد. برای مثال اگر شما به دوربین مداربسته خود سایر لوازم جانبی ژئوویژن را نصب کنید می‌توانید با کمک این دستگاه نسبت به تمام این لوازم جانبی نظارت داشته باشید و کنترل هر یک از این لوازم را با کمک این دستگاه به صورت کاملاً مجزا در شرایطی مناسب انجام دهید.

نام دیگر جوی استیک اهرمک می‌باشد که نوعی ابزار جانبی به حساب می‌آید و تشکیل شده از دسته‌ای می‌باشد که در انتهای آن گرد بوده و به صورت نقطه‌ای حرکت می‌کند و اطلاعات زاویه خود را به صورت دوبعدی و سه بعدی به دستگاه مورد نظر انتقال می‌دهد.

در این ابزار یک دسته عمودی وجود دارد که کاربر به هر جهتی که دوست داشته باشد می‌تواند آن را به حرکت در بیاورد. هر جهت از جوی استیک نوعی حرکت خاصی را انجام می‌دهد و برای نظارت روی قسمت خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبیعتاً با کمک دستگاه جوی استیک ژئوویژن GV-Joystick V2 عملکرد دوربین مداربسته ژئوویژن و سایر لوازم جانبی آن بهبود بخشیده می‌شود و بهتر می‌توانید از کارایی دوربین خود استفاده کنید. برای اطلاع از سایر ویژگی‌ها و آپشن‌های این وسیله جانبی با ما همراه باشید.

  • کمک به زوم و فوکوس دوربینهای ژئوویژن

یکی از مهمترین آپشن‌هایی که جوی استیک دارا می‌باشد و آن را انجام می‌دهد قابلیت فوکوس و زوم دوربین مداربسته می‌باشد. همانطور که می‌دانید فوکوس و زوم برای دوربین مداربسته نوعی آپشن به حساب می‌آید و موجب می‌شود که دوربین بتواند به خوبی روی سوژه‌ها تمرکز کند و تصاویر را با کیفیت بالاتری ضبط کند.

با وجود دستگاه جوی استیک ژئوویژن GV-Joystick V2 امکان فوکوس و زوم با  دقت بیشتر، توسط کاربر وجود خواهد داشت و شما می‌توانید هر نقطه‌ای از تصویر را که مد نظر دارید با این ابزار تحت زوم و فوکوس دوربین قرار دهید. به خصوص آن دسته از دوربین‌های ژئوویژن که قابلیت PTZ دارند، با وجود این ابزار به بهترین شکل ممکن زوم خواهند شد.

  • بهبود عملکرد سیستم‌های نظارتی Geovision

استفاده از جوی استیک به بهبود عملکرد سیستم‌های نظارتی ژئوویژن هم کمک بسیار زیادی می‌کند. زیرا باعث می‌شود که شما به عنوان یک کاربر بتوانید نظارت دقیق‌تری روی عملکرد دوربین داشته باشید و این موضوع به خودی خود به بهبود عملکرد دوربین مداربسته ژئوویژن و سایر سیستم‌های نظارتی آن منجر می‌شود. به طوری که امکان نظارت بهتر از لحاظ امنیتی توسط دوربین با وجود دستگاه جوی استیک ژئوویژن GV-Joystick V2 فراهم می‌شود.

  • وزن سبک و ابعاد جمع و جور

مهمترین نکته در رابطه با این جوی استیک‌، وزن سبک آن می‌باشد. این وسیله جانبی کاملاً سبک و قابل حمل است. قطعات این دوربین ضمن داشتن کیفیت بالا از وزن سبکی برخوردارند. در نتیجه استفاده از آن برای شما آسان‌تر خواهد بود و از همه مهمتر با توجه به میزان ابعاد جمع و جوری که دارد به هیچ عنوان فضای زیادی از محیط را اشغال نمی‌کند و می‌توانید به راحتی آن را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید و از دستگاه جوی استیک ژئوویژن GV-Joystick V2 در جهت بهبود عملکرد دوربین مداربسته ژئوویژن خود استفاده داشته باشید.

  • طول عمر بالا

این وسیله کاربردی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. زیرا قطعاتی که برای ساخت آن استفاده شده‌اند به قدری با کیفیت و عالی هستند که در اثر استفاده مداوم و گذر زمان به هیچ عنوان دچار فرسایش و خرابی نخواهند شد و تا مدت زمان طولانی قابل استفاده هستند. شما با کمک دستگاه جوی استیک ژئوویژن GV-Joystick V2 می‌توانید تا سال‌های سال روی عملکرد دوربین مداربسته و لوازم جانبی سیستم امنیتی خود نظارت و کنترل داشته باشید.

Packing List

  • GV-Joystick V2
  • USB Type A to Type B Cable
  • RJ-45 Cable
  • Software CD​

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه جوی استیک ژئوویژن GV-Joystick V2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *