نرم‌افزار GV-Cloud Access Control

توضیحات

نرم‌افزار GV-Cloud Access Control نرم‌افزاری کاربردی به منظور تسهیل در امر مدیریت از راه دور برای دوربین‌های ژئوویژن می‌باشد. دوربین‌های تحت شبکه که برند ژئوویژن تولید کرده است بسیار کاربردی هستند و از آپشن‌های متعددی هم برخوردار می‌باشند. این دوربین‌ها از نرم‌افزارهای مختلفی پیروی می‌کنند که یکی از این نرم‌افزارها این مورد است و باعث می‌شود که میزان کارایی دستگاه دوربین مداربسته ژئوویژن افزایش پیدا کند و بتوانید از آپشن‌های بیشتر این دوربین برخوردار شوید.

با کمک این نرم‌افزار میزان امنیت در تمام سطوح دسترسی هم افزایش پیدا می‌کند که این موضوع هم به خودی خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دارندگان دوربین مداربسته ژئوویژن حتماً باید به این نکته مهم هم دقت داشته باشند‌. تا بدین وسیله امکان نظارت بهتر و افزایش امنیت وجود داشته باشد.

پیکربندی‌های Cloud موجود در نرم‌افزار GV-Cloud Access Control برای کنترلرها، درها، قوانین دسترسی کاربران و کارت‌ها در دسترس هستند و در این شرایط شما می‌توانید به سرعت قفل درب‌ها را کنترل کنید. تنظیمات سیستم را به راحتی تغییر دهید و یا حتی رویدادها و گزارش‌های دسترسی را هم جستجو کنید. از دیگر قابلیت‌های جذابی که در این نرم‌افزار وجود دارد قرنطینه اضطراری، ارائه چندین کارت برای کاربر و امکان جستجوی گزارش است. برای آگاهی از سایر نکات مثبت و ویژگی‌های این نرم‌افزار با ما همراه باشید.

  • مشاهده از راه دور

یکی از مهمترین آپشن‌های این نرم‌افزار این است که امکان مشاهده از راه دور وجود دارد. یعنی اگر شما از امکانات دوربین مداربسته و دستگاه پخش کننده خود دور هستید کافی است که نرم‌افزار GV-Cloud Access Control را در سیستم یا در تلفن همراه خود نصب کنید تا بدین ترتیب امکان نظارت و مشاهده از راه دور برای شما امکان‌پذیر باشد.

شما می‌توانید هم ویدئوهای زنده که توسط دوربین در لحظه ضبط می‌شوند را از راه دور مشاهده کنید و هم ویدئوهایی که از قبل ضبط شده‌اند را از راه دور مشاهده داشته باشید. این مسئله به افزایش امنیت کمک زیادی کرده و باعث می‌شود تا هنگامی که از منزل یا محیط مورد نظر دور هستید، بدون نگرانی به سایر کارها یا تفریحات خود بپردازید.

  • افزایش مقیاس پذیری زیرساخت

نرم‌افزار GV-Cloud Access Control که از راه حل ابری بهره می‌برد، مدیریت کنترل دسترسی را ساده کرده و در عین حال باعث انعطاف پذیری و مقیاس پذیری زیرساخت می‌شود و این موضوع را افزایش می‌دهد. که این نکته‌ای یکی از مهم‌ترین مزایای این نرم‌افزار به حساب می‌آید. در نتیجه دوربین مداربسته بسیار منعطف‌تر عمل می‌کند و با کمک این نرم‌افزار می‌توانید از سایر آپشن‌ها و قابلیت‌های دوربین هم به آسانی استفاده داشته باشید.

  • استقرار آسان کنترلرها بدون نیاز به سرور

از دیگر مزایای مهمی که نرم‌افزار GV-Cloud Access Control به دنبال دارد استقرار آسان کنترلرها بدون نیاز به سرور در سایت می‌باشد. که این موضوع به خودی خود روند استفاده از دوربین‌های مداربسته را آسان‌تر می‌کند و بسیار مورد توجه واقع شده است. به این ترتیب دیگر از تعداد تجهیزات مورد نیاز برای دوربین مداربسته کاسته خواهد شد و در عین حال بر میزان آپشن‌های دوربین با وجود این نرم‌افزار افزوده می‌شود.

  • امکان نصب در تلفن همراه

اگر از لپ تاپ یا سیستم کامپیوتر برخوردار نیستید اما دوست دارید که از امکانات نرم‌افزار GV-Cloud Access Control استفاده داشته باشید، باید این خبر خوش را هم به شما بدهیم که امکان استفاده از این نرم‌افزار در تلفن همراه و موبایل هم وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی نرم‌افزار را در موبایل خود نصب کرده و از ویژگی‌های منحصر به فرد آن به ویژه کنترل از راه دور برخوردار شوید.

برای مثال؛ اگر به مسافرت رفته‌اید و نمی‌توانید در سفر لپ تاپ یا کامپیوتر را با خود حمل کنید به راحتی با استفاده از گوشی تلفن همراه و نصب این نرم‌افزار در آن، از لپ تاپ یا کامپیوتر بی‌نیاز شده و عملیات نظارت از راه دور را با موفقیت انجام خواهید داد.

  • مانیتورینگ متمرکز بر کنترلرها و درها

با نرم‌افزار GV-Cloud Access Control امکان مانیتورینگ متمرکز کنترل‌ها و درها بر پایه سیستم امنیتی ابری وجود خواهد داشت. همانطور که می‌دانید سیستم امنیتی ابری زیر مجموعه‌ای از امنیت کامپیوتری، امنیت شبکه و امنیت اطلاعات می‌باشد که بر اساس تکنولوژی از داده‌ها برنامه‌ها و زیرساخت‌های امنیتی به بهترین شکل ممکن محافظت می‌کند و امروزه در دوربین‌های مداربسته تحت شبکه هم این اتفاق رخ می‌دهد و از طریق نرم‌افزار GV-Cloud Access Control محافظت ابری و مانیتورینگ متمرکز کنترلرها اتفاق می‌افتد. به این ترتیب شما می‌توانید از طریق یک صفحه نمایش درها و کنترلرهای مختلف را در آن واحد بررسی کنید و نظارت دقیق روی آن‌ها داشته باشید.

  • به روز رسانی سیستم عامل کنترلر

امکان به روز رسانی سیستم عامل کنترلر در نرم‌افزار GV-Cloud Access Control وجود دارد تا با این قابلیت بتوانید هر چند وقت یکبار به راحتی سیستم عامل کنترلر را به روز رسانی کنید. طبیعتاً به روز رسانی این سیستم عامل به عملکرد بهتر سیستم امنیتی شما منجر شده و مفید می‌باشد.

Overview

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم‌افزار GV-Cloud Access Control”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *