دستگاه GV-RKV1355

/5

توضیحات

 

امروز امنیت به یکی اصلی‌ ترین دغدغه‌ های مدیران شرکت ها، بانک‌ ها و ادارات تبدیل شده است. مراکزی که حساسیت بالاتری دارند مانند بانک‌ ها باید دارای سیستم امنیتی قوی‌ تر و امن تری باشند. در گذشته بیشتر اتاق‌ های حساس یا گاوصندوق‌ ها توسط چند کلید باز و بسته می‌ شدند. استفاده از کلید موجب پایین آمدن امنیت می شود. زیرا کپی زدن از روی آن ها و یا باز کردن قفل‌ ها برای سارقان حرفه‌ ای کار دشواری نیست. دستگاه gv-rkv1355 یک صفحه کلید خوان مقاوم بوده که در برابر خرابکاری‌ ها و دستکاری مقاومت خوبی دارد.

این دستگاه توسط کارت و رمز عبور قابل استفاده است. دستگاه gv-rkv1355 به دلیل داشتن مقاومت بالا و تکنولوژی پیشرفته در بیشتر زندان‌ های مهم نیز استفاده می شود زیرا امنیت بالایی داشته و نفوذ به آن کار راحتی نیست. اگر به دنبال یک دستگاه امنیتی قوی برای کنترل درب‌ های ورودی و خروجی ساختمان خود هستید، این دستگاه می‌ تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد. قبل از خرید بهتر است با خصوصیات و قابلیت‌ های این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

  • مقاومت بدنه

دستگاه gv-rkv1355 یکی از با کیفیت‌ ترین دستگاه‌ های کارتخوان موجود در بازار می‌ باشد که امنیت بالایی دارد. بدنه این دستگاه از جنس روی بوده و بسیار مقاوم است. این موضوع باعث شده است تا امکان دستکاری و خرابکاری در این مدل از دستگاه به شدت پایین بیاید. این دستگاه را معمولاً در مراکز حساسی مانند زندان‌ ها و بانک‌ ها نصب می‌ کنند، به همین دلیل جنس آن باید به گونه‌ ای باشد تا به راحتی آسیب ندیده و خراب نشوند. داشتن بدنه فلزی و مقاوم یکی از مزیت‌ های دستگاه gv-rkv1355 نسبت به سایر دستگاه‌ های هم رده بوده که آن را از دیگران متمایز کرده است.

  • گواهی CE اروپا

دستگاه‌ هایی که در اتحادیه اروپا عرضه می‌ شوند باید دارای گواهینامه CE باشد. این گواهینامه مجوز فروش و پخش این محصولات در کشور های اروپایی است. دستگاه gv-rkv1355 با داشتن گواهی CE اروپا توانسته به خوبی در بازار اروپا جا باز کرده و با کیفیت مناسبی که دارد به یکی از بهترین دستگاه‌ های کارتخوان موجود در بازار تبدیل شده است. محصولات اروپایی معمولاً دارای کیفیت بالایی هستند و به مصرف کنندگان خود اهمیت زیادی می‌ دهند. شما می‌ توانید با خیال راحت از این دستگاه استفاده کرده و از کیفیت آن مطمئن باشید.

  • مقاومت دمایی

دستگاه‌ های امنیتی و حفاظتی را ممکن است در فضای آزاد و محیط‌ های بیرونی نیز استفاده کنید. دستگاه gv-rkv1355 به دلیل اینکه ممکن است در معرض شرایط آب و هوایی مختلف قرار بگیرد باید در برابر تغییرات آب و هوایی و دمایی مقاوم باشد. این دستگاه به خوبی می‌ تواند در دمای منفی ۲۰ درجه تا دمای مثبت ۷۰ درجه سانتی گراد کار کرده و عملکرد آن دچار اختلال نمی‌ شود. به دلیل داشتن طیف دمایی بالا، این دستگاه را می‌ توانید در مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی و دمایی متفاوت استفاده کرده و از عملکرد درست آن مطمئن باشید.

Overview

 

Packing List

  • GV-RKV1355
  • Plate
  • Hex Key Wrench
  • Screw x 3
  • Quick Start Guide

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه GV-RKV1355”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *