دستگاه مبدل GV-FWC

  • Connection to controller via TCP/IP / Wiegand
  • DC 12V / PoE+ (IEEE 802.3at)
  • Support for up to 4 GV-Face Recognition Cameras / GV-AI FRs / GV-FR Panels
  • Alarm trigger upon face recognition of a Face Group
  • Connectable to a Wiegand reader for double-authentication, face recognition plus card swipe
  • Compatible with 3rd-party Wiegand controllers

  • GV-FWC can only be connected using CAT-5e cables, TIA/EIA-568-B, with a maximum DC resistance of 9.38 ohms/100 m.
  • All specifications are subject to change without notice.

توضیحات

این دستگاه وظیفه ارسال اطلاعات کارت دسترسی همراه با شناسه چهره به‌کنترل‌کننده‌ها را دارا است. درواقع مبدل GV-FWC با ارسال اطلاعات کارت دسترسی که به‌شناسه چهره فرد متصل است، امکان اتصال دوربین‌ها، نرم افزارها و کدخوان‌های تشخیص چهره GeoVision به‌سیستم‌های کنترل دسترسی را فراهم می‌کند. این اتصال می‌تواند از طریق دو روش TCP/IP یا Wiegand انجام شود. همچنین هنگام تشخیص چهره، علاوه بر اطلاعات دسترسی، تصویری از چهره فرد نیز ارسال می‌شود.  ویژگی دیگر این مبدل، خروجی هشدار است که می‌تواند با تشخیص چهره فعال شود.

اصولا برای اماکنی که به امنیت بالایی نیاز دارند، این دستگاه مبدل می‌تواند کارت‌های دسترسی مرتبط با خود را بر روی یک کدخوان Wiegand متصل کرده و دو عامل امنیتی را فعال نماید. به‌علاوه دستگاه مبدل GV-FWC از منبع تغذیه 12 ولت DC یا +PoE پشتیبانی می‌کند و با دستگاه‌های مختلفی نظیر دوربین‌های تشخیص چهره GV، نرم‌افزار GV-AI FR و پنل‌های GV-FR سازگار است.

به‌طور کلی از جمله مهمترین ویژگی‌های کلیدی این مبدل می‌توان به‌فعال‌سازی هشدار هنگام تشخیص چهره از یک گروه چهره خاص و تایید دوعامل با اتصال به‌کدخوان Wiegand اشاره کرد. با‌این‌حال اگر قصد تهیه این محصول مبدل را داشته یا به‌اطلاعات بیشتری درباره آن نیاز دارید، ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا به‌‌جزئیات بیشتری از قابلیت‌های آن اشاره کنیم. پس همراه ما باشید.

قابلیت Support for up to 4 GV-Face Recognition Cameras / GV-AI FRs / GV-FR Panels

دستگاه مبدل GV-FWC امکان پشتیبانی از تا 4 دوربین تشخیص چهره GV-Face Recognition یا دستگاه‌های تشخیص چهره هوش مصنوعی GV-AI FR یا پنل‌های تشخیص چهره GV-FR را فراهم می‌کند. این قابلیت به‌کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات و تصاویر مربوط به‌شناسایی چهره‌ها را از چندین دستگاه مختلف جمع‌آوری کرده و به‌صورت همزمان به‌سیستم‌های کنترل دسترسی ارسال کنند. با این قابلیت، امکان مدیریت و کنترل بیشتری بر روی تشخیص چهره و دسترسی افراد ارائه می‌شود و سیستم امنیتی نیز بهبود می‌یابد.

قابلیت Alarm trigger upon face recognition of a Face Group

دستگاه مبدل GV-FWC، دارای قابلیت فعال‌سازی هشدار (Alarm trigger) پس از تشخیص چهره‌های متعلق به‌یک گروه چهره مشخص است. به این معنا که اگر چهره‌ای توسط دوربین‌ها یا دستگاه‌های تشخیص چهره متصل به‌مبدل GV-FWC شناسایی شود و با یکی از چهره‌های اعضای گروه تطابق داشته باشد، سیستم مبدل قادر است اعلام هشدار صادر کند. درواقع این قابلیت به‌مدیران و کاربران کمک می‌کند تا به‌راحتی افراد یا گروه‌های مشخص را تشخیص داده و در صورت لزوم اقدامات امنیتی لازم را انجام دهند. این امکان باعث افزایش سطح امنیتی و کارایی سیستم کنترل دسترسی می‌شود.

قابلیت Compatible with 3rd-party Wiegand controllers

دستگاه مبدل GV-FWC از قابلیت سازگاری با کنترل‌کننده‌های Wiegand شخص ثالث برخوردار است. لذا این دستگاه مبدل امکان ارتباط با کنترل‌کننده‌های دسترسی از نوع Wiegand ساخت شرکت‌های دیگر را فراهم می‌کند. این قابلیت همچنین به‌کاربران امکان می‌دهد تا از تجهیزات و سیستم‌های مختلف شرکت‌های سوم استفاده کرده و آن‌ها را با دستگاه مبدل GV-FWC یکپارچه کنند. این کار باعث افزایش انعطاف‌پذیری و قابلیت استفاده گسترده‌تر از این دستگاه مبدل می‌شود.

قابلیت DC 12V / PoE+ (IEEE 802.3at)

دستگاه مبدل GV-FWC همچنین دارای قابلیت تغذیه از منبع برق DC 12V یا از طریق تکنولوژی PoE+ (IEEE 802.3at) است. این یعنی دستگاه مبدل GV-FWC می‌تواند از یک منبع برق 12 ولت DC سنتی یا از طریق اتصال به‌یک شبکه Ethernet که از استاندارد PoE+ پشتیبانی می‌کند، تغذیه شود. درواقع این ویژگی امکان استفاده راحت‌تر و انعطاف‌پذیری بیشتر در نصب و استفاده از این دستگاه مبدل را فراهم می‌کند. زیرا می‌توان از طریق یک منبع تغذیه مشترک برای این دستگاه استفاده کرد یا از طریق شبکه PoE+ بدون نیاز به‌منبع تغذیه جداگانه از طریق کابل شبکه آن را تامین نمود.

Overview

  • GV-FWC can only be connected using CAT-5e cables, TIA/EIA-568-B, with a maximum DC resistance of 9.38 ohms/100 m.
  • All specifications are subject to change without notice.

Packing List

  • GV-FWC
  • Download Guide
  • Warranty Card
  • I/O Wires

  • GV-FWC can only be connected using CAT-5e cables, TIA/EIA-568-B, with a maximum DC resistance of 9.38 ohms/100 m.
  • All specifications are subject to change without notice.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه مبدل GV-FWC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *