دوربین تحت شبکه GV-RFER12700

دسته: ,

توضیحات

دستگاه GV-RFER12700، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بولت (fisheye) تحت شبکه با قابلیت مادون قرمز (IR) برای فضای باز است که امکان کنترل کامل زوایای یک مکان را فراهم می‌کند. همچنین این دوربین قابل نصب بر روی سقف یا دیوار است و از کدک ویدئویی H.265 برای فشرده‌سازی بهتر با حفظ کیفیت بالای تصویر و کاهش پهنای باند شبکه استفاده می‌کند. البته با برخورداری از استاندارد IP66، مقاوم در برابر گردوغبار و آب بوده و از طریق PoE نیز قابل تغذیه است.  همینطور از یک سنسور CMOS با ابعاد 1.23 اینچ با حداقل نوردهی ۰.۰۱ لوکس بهره می‌برد.

از دیگر قابلیت‌های دوربین تحت شبکه GV-RFER12700 می‌توان به سه‌جریان خروجی با کدک‌های H.265 و H.264، قابلیت دید در شب با فیلتر مادون قرمز قابل جداشدن، مادون قرمز هوشمند، برد دید در شب تا ۱۰ متر، پشتیبانی از کارت حافظه MicroSd، میکروفون و بلندگوی داخلی، ورودی سنسور و خروجی آژیر، نمایش پانوراما ۳۶۰ درجه و ۱۸۰ درجه اشاره کرد.

همچنین از امکاناتی نظیر محدوده دینامیکی گسترده (WDR)، تشخیص حرکت، آژیر اخطار دستکاری، ماسک حریم خصوصی، صدای دوطرفه، کاهش نویز سه‌بعدی، نمایش متن روی تصویر، پشتیبانی از ۱۲ زبان و مطابقت با استاندارد ONVIF (پروفایل G, S, T) برخوردار است. با‌این‌حال در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با جزئیات بیشتری از برخی از این قابلیت‌ها آشنا سازیم.

قابلیت Built-in microphone and speaker

این قابلیت به‌وجود یک میکروفون و بلندگوی داخلی در دوربین تحت شبکه GV-RFER12700 اشاره دارد. قابلیتی که امکان برقراری ارتباط صوتی دوطرفه را فراهم می‌کند. این ویژگی به‌کاربران این امکان را می‌دهد تا نه‌تنها تصاویر را ببینند بلکه با افراد در محل نصب دوربین صحبت کرده و به آن‌ها دستورات لازم را بدهند. لذا از این ‌طریق امکان برقراری ارتباط در زمان واقعی و کنترل بهتر بر روی محیط‌های مورد نظر فراهم می‌شود. این قابلیت برای کاربردهای امنیتی و نظارتی بسیار مفید است و تجربه استفاده از دوربین را بهبود می‌بخشد.

قابلیت One sensor input and one alarm output

قابلیتی است که به‌وجود یک ورودی سنسور و یک خروجی آلارم در دوربین تحت شبکه GV-RFER12700 اشاره دارد. این قابلیت امکان اتصال دستگاه‌های جانبی مانند سنسورهای حرکت یا دستگاه‌های آلارم را برای افزایش قابلیت‌های امنیتی و نظارتی فراهم می‌کند. ورودی سنسور به‌دوربین اطلاعاتی از محیط اطراف ارسال می‌کند که می‌تواند به‌عنوان شرطی برای فعال‌سازی آلارم استفاده شود. از طرف دیگر خروجی آلارم امکان فعال‌سازی دستگاه‌های خارجی مانند زنگ‌ها یا لامپ‌های آلارم را فراهم می‌کند تا در صورت وقوع حوادث یا وقوع رویدادهای ناخواسته، اقدامات امنیتی اتخاذ شود. این قابلیت از اهمیت بالایی برای مدیریت و کنترل بهتر نظارت و امنیت در محیط‌های مختلف برخوردار است.

قابلیت ° and 180° panorama views360

با بهره‌مندی از این قابلیت، دوربین تحت شبکه GV-RFER12700 قادر است تصاویر را با زاویه دید 360 درجه یا 180 درجه ارائه دهد. این ویژگی به‌کاربران اجازه می‌دهد تا کل زاویه دید یک محیط را از هر جهتی مشاهده کنند. لذا به‌چرخش دستی دوربین نیاز ندارد. با این قابلیت می‌توان با استفاده از یک دوربین واحد به‌جای استفاده از چند دوربین، تمامی زوایا و نقاط مورد نظر را پوشش داد و به‌راحتی نظارت بر روی محیط مورد نظر را انجام داد. این ویژگی برای اماکنی که نیاز به‌پوشش گسترده‌تر و کامل‌تر دارند، بسیار مفید و کارآمد است.

قابلیت ONVIF (Profile G, S, T) conformant

قابلیتی است که به‌ما می‌گوید دوربین تحت شبکه GV-RFER12700 با استانداردهای ONVIF Profile G برای ذخیره‌سازی و بازیابی ویدیو، Profile S برای نظارت و کنترل دوربین و Profile T برای تصویربرداری و تحلیل تصاویر سازگار است. همچنین این قابلیت امکان اتصال دوربین به‌سیستم‌ها و نرم‌افزارهای مختلف نظارتی و امنیتی که از استانداردهای ONVIF پشتیبانی می‌کنند را فراهم می‌کند. نیازی به‌نصب نرم‌افزارهای اضافی یا پیکربندی پیچیده نیز ندارد. درواقع این ویژگی باعث سهولت استفاده و انطباق بیشتر دوربین با سایر تجهیزات و سیستم‌های امنیتی می‌شود.

Overview

Note: 

  • Specifications are subject to change without notice.

Packing List

  • GV-RFER12700 Fisheye Camera
  • Waterproof Rubber Set
  • Screw Kit
  • Drill Template Paster
  • Download Guide

Note: 

  • Specifications are subject to change without notice.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین تحت شبکه GV-RFER12700”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *