دستگاه GV-RNVR256GO-N

/5

توضیحات

GV-RNVR256G0-N یک دستگاه ضبط کننده ویدئویی شبکه (NVR) مستقل است که از کدک‌های H.264 و H.265 پشتیبانی می‌کند و فایل‌های ویدئویی را بر روی هارد دیسک داخلی ذخیره می‌نماید. همچنین این دستگاه امکان اتصال تا 256 کانال دوربین تحت شبکه را برای نظارت شبکه فراهم کرده و با خروجی ویدیو با رزولوشن حداکثر 8K، نیاز به‌ رایانه شخصی جداگانه برای مشاهده و پخش ویدیو را برطرف می‌کند. همینطور دارای پورت‌های USB برای اتصال موس USB و فلش مموری جهت پشتیبان‌گیری از ویدیوها است. به‌علاوه این دستگاه از طریق وب کلاینت خود، امکاناتی مانند مشاهده زنده، تغییر جریان، آلارم دستی، تقسیم صفحه و دیگر عملکردها را از طریق مرورگر وب فراهم می‌کند.

دستگاه GV-RNVR256GO-N با اتصال دوربین‌های تحت شبکه سری GV-R با قابلیت هوش مصنوعی (AI)، عملکردهای تجزیه و تحلیل متنوعی را برای محافظت از محیط ارائه می‌دهد. از جمله آنها می‌توان به‌تشخیص چهره، ردیابی چهره روی نقشه الکترونیکی (E-Map) و مدیریت حضور و غیاب اشاره کرد. از‌این‌رو با یک دستگاه قدرتمند برای نظارت و امنیت محیط‌های مختلف مواجه هستیم. با‌این‌حال اگر قصد تهیه این دستگاه را دارید و به اطلاعات بیشتر از قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن نیازمندید، ما در این‌مطلب به‌جزئیات بیشتری از آنها اشاره خواهیم کرد. پس در ادامه همراه ما باشید.

قابلیت Realtime AI Face Recognition (face tracking on E-Map, attendance management, and repeated visitor search)

قابلیتی است که به‌دستگاه GV-RNVR256G0-N، امکان تشخیص چهره‌ها با استفاده از هوش مصنوعی در زمان واقعی را می‌دهد. این ویژگی همچنین به‌کاربران امکان پیگیری چهره‌ها بر روی نقشه الکترونیکی (E-Map) را می‌دهد و به‌نظارت و کنترل بهتر شبکه کمک می‌کند. به‌علاوه چون این دستگاه قابلیت مدیریت حضور و غیاب را نیز داراست، به‌این‌ترتیب می‌تواند حضور و غیاب پرسنل را بر اساس تشخیص چهره به‌صورت خودکار ثبت و مدیریت کند. علاوه‌بر این، این ویژگی امکان جستجوی بازدیدکنندگان تکراری را نیز فراهم می‌کند که این امر به‌افزایش امنیت و کنترل دسترسی به‌مناطق مختلف کمک می‌کند.

قابلیت Up to 12 MP resolution recording

با این قابلیت، دستگاه GV-RNVR256G0-N از امکان ضبط ویدیو با رزولوشن بالا تا 12 مگاپیکسل برخوردار است. درواقع این ویژگی به‌کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر با جزئیات دقیق‌تری را ضبط و ذخیره کنند. همچنین کاربران می‌توانند از تصاویر با وضوح‌ بالا برای نظارت، ضبط و ذخیره‌سازی ویدیوهای با کیفیت استفاده نمایند. این ویژگی اهمیت بالایی برای امنیت و نظارت در محیط‌هایی با نیاز به‌رصد دقیق و جزئیات بالا دارد.

قابلیت 16-bay hot-swap SATA HDDs, up to 18 TB for each disk

این قابلیت نیز به این دستگاه امکان می‌دهد تا از 16 شیار برای اتصال هارد دیسک‌های SATA با قابلیت جابجایی در حالت Hot-Swap پشتیبانی ‌کند. همچنین هر هارد دیسک در این دستگاه قابلیت ذخیره‌سازی حتی تا 18 ترابایت اطلاعات را دارا است. درواقع این ویژگی به‌کاربران این امکان را می‌دهد تا انبوه اطلاعات خود را با استفاده از هارد دیسک‌های با ظرفیت بالا و قابلیت جابجایی آسان، مدیریت و ذخیره کنند. این قابلیت مناسب برای محیط‌هایی است که نیاز به‌ذخیره‌سازی حجیم و پایدار دارند و اطلاعات حساس را باید به‌صورت مداوم نگهداری کنند.

قابلیت RAID 0, 1, 5, 6, 10

قابلیتی که به‌دستگاه GV-RNVR256G0-N  امکان می‌دهد تا از انواع حالت‌های RAID برای تنظیمات ذخیره‌سازی پشتیبانی ‌کند. حالت RAID 0 برای افزایش سرعت خواندن و نوشتن داده‌ها بدون تکرار آنها استفاده می‌شود. RAID 1 برای میرور کردن داده‌ها به‌هارد دیسک دیگر و همچنین جهت افزایش امنیت استفاده می‌شود.

RAID 5 برای ترکیب عملکرد سرعت، امنیت و ظرفیت استفاده می‌شود. RAID 6 برای افزایش امنیت در مقابل از دست‌رفتن داده‌ها با قابلیت تحمل دو فیلد از داده‌ها استفاده می‌شود. در حالت RAID 10، داده‌ها به‌صورت میرور شده و همچنین به‌صورت گروهی توزیع می‌شوند تا عملکرد سریع و امن فراهم شود. این انواع RAID به‌کاربران امکان انتخاب نحوه ذخیره‌سازی داده‌ها بر اساس نیاز‌های خود را می‌دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه GV-RNVR256GO-N”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *