لیست 50 شرکت امنیتی برتر (Security 50 Ranking)، درآمد فروش 50 تا از تاثیرگذارترین شرکت های بین المللی در حوزه ی امنیت فیزیکی را مورد بررسی قرار میدهد. این لیست یک رتبه بندی بی طرفانه در این صنعت است که فرصتی خاص را در اختیار متخصصین سراسر جهان قرار میدهد تا پیش از سایر افراد نسبت به وضعیت فعلی صنعت امنیت آگاهی پیدا کنند. لیست تهیه شده از 50 شرکت امنیتی برتر سال 2019 به شرح زیر است:

1. درباره ی لیست 50 شرکت امنیتی برتر

برای 17 سال پیاپی، لیست 50 شرکت امنیتی برتر a&s، پنجاه شرکت برتر در کل صنعت امنیت را که از بالاترین میزان درآمد فروش محصولات در جهان برخوردار هستند، رتبه بندی نموده است. هدف این رتبه بندی، نشان دادن پویایی و بازدهی صنعت امنیت در تمامی متغیرهای بازار است. این پیشگامان صنعت امنیت با پاسخگویی به نیازهای راهکاری اصلی و اساسی، صاحب بازگشت سرمایه ی کلانی در بازار و اقتصاد جهانی شده اند.

لیست 50 شرکت امنیتی برتر a&s چیزی فراتر از تکنولوژی و معرفی محصول است؛ این لیست به دنبال ایجاد پیوندهایی قویتر میان سرآمدان امنیت جهانی و ارائه ی دیدگاه هایی منحصربفرد و اصیل در مورد مدیریت شرکتی، تحقیق و توسعه ((R&D، توسعه ی بیزینس، ساخت و ایجاد برند، انتخاب شریک و چه بسا مواردی بیشتر از اینها است.

تیم a&s، تولیدکنندگان سراسر جهان را تنها با توجه به درآمد حاصل از فروش محصولات، سود ناخالص، حاشیه سود و سود خالص که در گزارش های اقتصادی عمومی برای سال مالی 2018 لیست شده است، رتبه بندی میکند. شرکت های حاضر در این رتبه بندی، از تولیدکنندگان اختصاصی تا ارائه کنندگان راهکارهای جامع متغیر هستند.

2.  شرایط انتخاب کاندیدهای لیست 50 شرکت امنیتی برتر برای سال 2019:

ارائه کنندگان تجهیزات امنیتی الکترونیکی و سیستم های نرم افزاری که سیستم های نظارت تصویری، کنترل دسترسی، تشخیص ورود غیرمجاز، اجزای کلیدی و بخش های گوناگونی از محصولات را شامل میشوند.

3.  نکاتی در مورد اعداد و ارقام مالی:

مجلهa&s  هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات مالی ارائه شده توسط هر یک از این شرکت ها را نمی پذیرد. برای داشتن مقایسه هایی منصفانه، با استفاده از نرخ های مبادله ی بازارهای میانی گرفته شده از نرخ های مبادله ی پول میانگین سالانه، واحد پول های غیرآمریکایی تبدیل میشوند. نرخ های مبادله ی پول میانگین سالانه توسط خدمات درآمد داخلی (Internal Revenue Service – IRS) که یک آژانس جمع آوری مالیات در آمریکاست ارائه میشود و قانون درآمد داخلی (Internal Revenue Code – IRC) تصویب شده توسط کنگره ی آمریکا را مدیریت میکند. این یک لیست بی طرف با توجه به تمایل شرکت کنندگان آن برای به اشتراک گذاری عملکرد فروش خود میباشد.

4.  گزارشات

پنج شرکت برتر 2019 که در 5 سال آینده حکمفرما خواهند بود

لیست 50 شرکت امنیتی برتر امسال همچنان نشان میدهد که تعدادی از غول های سیستم های نظارت تصویری همچنان روی بازار جهانی حکمفرما هستند. بسته به کل مبلغ مورد سرمایه گذاری و تقاضای بالا برای امنیت در بازار منطقه ای خود، شرکت های چینی تا حد زیادی از رقبای خود پیشی گرفته اند.

4.1.  نمایش مختصر

4.1.1. رشد درآمد < 20 درصد

 

4.1.2. رشد سود ناخالص < 20 درصد

4.1.3. بالاترین رشد درآمد (محصولات غیرویدئویی)

5.  روندها

روندهای کلیدی سال 2019 طبق بررسی های انجام شده روی ارجحیت های خریداران

مجله asmag.com روی 200 نصاب/توزیع کننده/فروشنده/واردکننده و مشاور از سراسر جهان، تحقیقاتی در مورد ارجحیت های خریداران انجام داد. این 200 نفر، مشخصات کلیدی محصولات مورد تقاضا در بازار حال حاضر را به شرح زیر به اشتراک گذاشتند.

5.1. آمارهای کلیدی

5.1.1. ویژگی­های نظارت ویدئویی موردتقاضا

5.1.2. ویژگی­های کنترل دسترسی موردتقاضا

5.1.3. محصولات انتقالی موردتقاضا

5.1.4. محصولات اتوماسیون خانگی موردتقاضا

 

برچسب‌ها:
امنیت, کنترل دسترسی, سیستم های کنترل دسترسی, سیستم های نظارتی, نظارت تصویری, نظارت ویدئویی, راهکار امنیتی, هوش مصنوعی, یادگیری ماشین, تشخیص چهره, دوربین چندسنسوره, بازبینی مرکزی, شمارنده سه بعدي افراد, تشخیص حرکت, ابري, سرویس ابری, اثر انگشت, تشخیص هویت, انتقال