سازمان: شهرداری پنگو

محل: شهر پنگو، تایوان

بازار هدف: اماکن دولتی

محصول: SCR368

کاربرد: کنترل تردد درگاه های ورودی

 

از آنجا که شهر داری پنگو به دنبال تمرکز و ترویج صنعت توریست در این شهر است،  مجمع الجزایر سواحل غربی تایوان با افزایش ساخت و ساز در سال های اخیر مواجه شده است. این گسترش نیازمند جابجایی حجم عظیمی از زباله های تولید شده در این محل دارد. به این منظور شهرداری شهر پنگو محلی را به محل دفن زباله در نزدیکی این محل تخصیص داده است. ولی به دلیل نبود نظارت محلی کافی، این محل به زودی به خطری برای محیط اطراف و مردم شهر شد. به همین علت شهرداری به دنبال به کار گیری دوربین حفاظتی برای سازمان دهی این محل بود.

 

دوربین مادون قرمز SCR368 مسوا برای پایش مبادی ورودی این محل با مساحتی بالغ بر 2 هکتار و حجم 60000 متر مکعب از زباله به کار گرفته شد. این دوربین ها بر روی خرپا هایی در کنار درب های ورودی  برای ضبط تصاویر بهتر قرا داده شده اند.

 

یک دوربین در ارتفاع سه متری برای دریافت تصاویر خودرو های ورودی بر اساس نوع ، شکل و شماره پلاک قرار گرفته است. دوربین دیگر در ارتفاع پنج متری نصب شده است تا به افراد مرکز کنترل اجازه دهد تا از بار کامیون ها به دقت مطلع شوند.

 

از آنجا که نور این محل بسیار نا کافی است، دوربین SCR368 مسوا به دلیل رزولوشن بالای 700 تی وی لاین و کارکرد در شرایط نور بسیار پایین و مجهز بودن به مادون قرمز انتخاب شد. ویژگی مدیریت کابل، ضد آب بودن و نیاز به نگهداری کم این دوربین قابلیت های ایده آل برای راه اندازی آسان این پروژه بود. بازدهی دوربین توسط WDR دیجیتال و تکنولوژی لومی 3 افزوده شده است و باعث شده تا تصاویری با جزئیات بالا و کریستالی در شرایط بسیار بد آب و هوایی و نور نا مناسب تحویل دهد.