دوربین مداربسته UA-B40004F

/5

توضیحات

حفظ امنیت در برابر خطرات و تهدیدات دنیای امروز، نیازمند راهکارهای نوین و کارآمد است.‌ حال‌اینکه دوربین‌های مداربسته به‌عنوان یکی از این راهکارها، با ارائه تصاویری واضح و دقیق از محیط، امکان رصد و کنترل را فراهم نموده و به نوعی حافظ امنیت هستند. ازجمله دوربین مداربسته UA-B40004F که یکی‌از جدیدترین نسل‌های دوربین‌های نظارتی است. این دوربین با برخورداری از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای همچون فیلتر خودکار IR-CUT و LEDهای مادون قرمز، به‌عنوان یک ابزار اساسی برای نظارت شبانه‌روزی درفضای باز شناخته می‌شود.

همچنین از آنجایی‌که این دوربین از کدک ویدویی H.265 پشتیبانی می‌کند، توانایی فشرده‌سازی بهتری را با حفظ کیفیت بالای تصاویر و با استفاده کمتر از پهنای باند ارائه می‌دهد. دوربین مداربسته UA-B40004F به‌یک حسگر CMOS پیشرفته و اسکن پیشرونده ۱.۳ اینچی مجهز است. رزولیشن آن نیز ۴ مگاپیکسلی است . این حسگر قادر است تا در شرایط نوری بسیار ضعیف، تصاویر خوب و باکیفیتی را ضبط کند. همچنین دارای استاندارد IP67 است که در برابر عوامل محیطی نظیر گرد و غبار و آب مقاوم است.

به‌علاوه تغذیه برق این دوربین ازطریق PoE انجام می‌گیرد. یعنی تامین برق آن از طریق کابل شبکه است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به‌فاصله IR تا ۳۰ متر (100 فوت) اشاره کرد. یعنی این دوربین مداربسته با استفاده از فناوری مادون قرمز، از دید درشب تا فاصله ۳۰ متر برخوردار است. در ادامه به‌معرفی امکانات و ویژگی‌های بیشتری ازاین محصول خواهیم پرداخت.

  • سنسور ۱.۳ اینچی CMOS با اسکن پیشرونده و نوردهی فوق‌العاده کم

دوربین مداربسته UA-B40004F از سنسور تصویر CMOS با اندازه ۱.۳ اینچ بهره می‌برد. اصولا سنسورهای بزرگتر نور بیشتری جذب می‌کنند و در نتیجه درشرایط نوری کم باکیفیت‌تر هستند. همچنین در روش اسکن پیشرونده، هرخط از تصویر به‌طور کامل اسکن شده و سپس به خط بعدی منتقل می‌شود. از‌این‌رو تصاویر با نویز کمتر و وضوح بالاتر نشان داده می‌شوند. به‌علاوه این دوربین می‌تواند تصاویر باکیفیتی را درشرایط نوری فوق‌العاده کم و حتی در تاریکی مطلق ثبت کند. ‌

  • حداقل روشنایی Lux 03

قابلیتی است که به‌حداقل میزان نور مورد نیاز برای ثبت تصویر قابل قبول توسط دوربین اشاره دارد. حال‌اینکه دوربین مداربسته UA-B40004F از حداقل روشنایی Lux 0.03 بهره می‌برد. این سطح روشنایی به‌این ‌دوربین امکان می‌دهد تا حتی درتاریکی مطلق نیز تصاویری با جزئیات قابل تشخیص ثبت کند.

  • پخش‌های سه‌گانه از 264، H265 یا MJPEG

این دوربین همچنین قادر است تا همزمان سه جریان را با فرمت‌های ویدیویی مختلف فشرده‌سازی کند. این فرمت‌ها اعم از H.265، H.264 و MJPEG هستند. فرمت H.265 جدیدترین و کارآمدترین فرمت فشرده‌سازی ویدیو است که با حفظ کیفیت، مصرف پهنای باند شبکه را کاهش می‌دهد.

فرمت H.264 نیز که با بیشتر دستگاه‌ها و نرم‌افزارها سازگاری دارد و یک فرمت رایج است. اما فرمت MJPEG به صورت فریم‌به‌فریم فشرده‌سازی می‌کند و این باعث افزایش کیفیت تصویر می‌شود. البته به‌پهنای باند بیشتری هم نیاز خواهد داشت. این قابلیت دوربین مداربسته UA-B40004F به‌شما این امکان را می‌دهد تا فرمت ویدویی مناسب را با‌توجه به‌نیازها و شرایط انتخاب کنید.

  • ضبط ۲۰‌ فریم بر ثانیه با رزولیشن 1520×2592

این قابلیت به نرخ فریم و رزولیشن دوربین مداربسته UA-B40004F اشاره دارد. یعنی این دوربین می‌تواند تا ۲۰ فریم در ثانیه با رزولیشن 1520×2592 تصویربرداری کند. این نرخ فریم باعث می‌شود تا تصاویر ویدویی روان و باکیفیت ارائه شود. همچنین رزولیشن آن که معادل 2k است، برای سیستم‌های نظارت تصویری بسیار مناسب بوده و جزئیات را به‌وضوح نمایش می‌دهد.

  • قابلیت مادون قرمز هوشمند

این یک تکنولوژی نوین در دوربین‌های مداربسته است که نور مادون قرمز را برای تصاویر باکیفیت‌تر در شب به‌طور هوشمندانه تنظیم می‌کند. لذا این از ایجاد تصاویر سفید و پرنور در سوژه‌های نزدیک به‌دوربین و تصاویر تاریک در سوژه‌های دور جلوگیری می‌کند. این‌ در‌حالی است که دوربین‌های مادون قرمز معمولی، از شدت نور مادون قرمز ثابتی استفاده می‌کنند.

  • محدوده دینامیکی ‌گسترده (WDR)

این ویژگی به‌‌دوربین مداربسته UA-B40004F اجازه می‌دهد تا درشرایط نوردهی متنوع، تصاویر باکیفیت و وضوح‌بالا ارائه دهد. درواقع WDR با تجزیه‌وتحلیل تصویر به‌بخش‌های مختلف و تنظیم روشنایی هربخش به‌طور خاص عمل می‌کند. لذا جزئیات را در هر دوقسمت روشن و تاریک تصویر حفظ می‌کند. این یعنی از ایجاد تصاویر سفید و پرنور در قسمت‌های روشن و تصاویر تاریک در قسمت‌های سایه جلوگیری به‌عمل می‌آورد.

  • ویژگی مه زدایی

این ویژگی با حذف مه، بخار و دود، تصاویری واضح‌تر در شرایط آب‌وهوایی نامساعد ثبت می‌کند. لذا دوربین مداربسته UA-B40004F در روزهای مه‌آلود، بارانی و برفی یا شرایط دودزا، عملکرد مطلوب خود را از دست نخواهد داد.

  • قابلیت کاهش نویز سه‌بعدی (3D DNR)

با استفاده از این ویژگی، دوربین تصاویری باکیفیت بالا و کم‌نویز تولید می‌کند. این یک تکنولوژی نوین درمیان دوربین‌های مداربسته است که نویز تصویر را به‌طور حرفه‌ای‌تر از روش‌های سنتی دوبعدی کاهش می‌دهد.

  • قابلیت Text Overlay

این یک قابلیت بسیار کاربردی است که به کاربر امکان می‌دهد تا متن‌ها یا اطلاعات مختلف را بر روی تصاویر ویدئویی قرار دهد. این می‌تواند باعث افزایش امنیت شود. زیرا می‌توانید متن هشداردهنده مثل ورود ممنوع یا محوطه تحت نظارت است را بگذارید و به بازدارندگی جرم کمک کنید.

  • قابلیت Privacy mask

این ویژگی به‌کاربر امکان می‌دهد تا در استفاده از دوربین مداربسته UA-B40004F، بخش‌های خاصی از تصویر را پنهان کرده و حریم خصوصی را حفظ کند.

  • قابلیت ONVIF (Profile S, T) conformant

این قابلیت نرم‌افزاری به دوربین مداربسته UA-B40004F اجازه می‌دهد تا با دیگر دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده ازاین استاندارد ارتباط برقرار کرده و از آنها استفاده کند.

 

Overview

Packing List

  • UA‐B40004F IR Bullet IP Camera
  • Waterproof Rubber Set
  • Screw Kit
  • Drill Template Paster

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته UA-B40004F”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *