دوربین تحت شبکه UA-R500F2

/5

توضیحات

در دنیای امروز، امنیت و نظارت بر فضاهای خارجی از اهمیت زیادی برخوردار شده است. لذا ابزارهای موثری نیز برای این منظور تولید و به‌بازار عرضه شده‌اند. البته با پیشرفت‌های مداوم در این حوزه، دوربین‌های که صرفا تصاویر را ثبت می‌کنند، دیگر کافی نیست. امروز نیاز به‌دوربین‌هایی با قابلیت‌های پیشرفته‌تر، کارایی بالاتر و انعطاف‌پذیری در شرایط مختلف محیطی داریم. ازجمله آنها می‌توان به‌دوربین‌‌ نظارتی تحت شبکه UA-R500F2 اشاره کرد.

این دوربین‌ نه‌تنها امکان ثبت تصاویر باکیفیت بالا را به‌سبب وجود حسگر CMOS با اسکن پیشرونده فراهم می‌اورد، بلکه به‌واسطه برخورداری از استانداردهای بین‌المللی IP66 و قابلیت‌های فشرده‌سازی پیشرفته، اطمینان می‌دهد که هرگوشه‌ای از فضای شما تحت نظارت دقیق و موثر قرار گیرد. همچنین دوربین UA-R500F2 در کنار حسگر CMOS باکیفیت با رزولیشن دوربین ۵ مگاپیکسلی، از یک میکروفون داخلی نیز بهره می‌برد. این کمک می‌کند تا در کنار ضبط تصاویر، قادر به‌ضبط صدا نیز باشید.

ضمن اینکه دارای شکاف کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز هست که به‌شما اجازه می‌دهد تا نهایتا ۲۵۶ گیگابایت به‌حافظه آن بیافزایید. این دوربین همینطور از کدک ویدویی H.265 پشتیبانی می‌کند تا نسبت فشرده‌سازی بهتری را به‌دست آورد. این باعث ‌کنترل بهتر بر‌روی پهنای باند شبکه می‌شود. با‌این‌حال ما در ادامه قصد داریم تا قابلیت‌ها و ویژگی‌های کلیدی این محصول را معرفی کنیم.

  • مجهز به‌حسگر CMOS با اسکن پیشرونده

تصویربرداری دوربین UA-R500F2 از کیفیت بالایی برخوردار است که این به لطف وجود حسگر CMOS با اسکن پیشرونده است. در‌واقع حسگر CMOS یک نوع سنسور تصویر است که استفاده از آن منجر به‌بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری مختلف، کاهش نویز و افزایش وضوح تصویر می‌گردد. همچنین اسکن پیشرونده به‌دوربین امکان ارائه تصاویر با جزئیات بیشتر را می‌دهد. به‌علاوه باعث سرعت بالاتر در انتقال تصاویر و عدم ایجاد افت کیفیت در ضبط تصاویر در حال حرکت می‌شود. در‌واقع استفاده از این حسگر باعث ارائه تصاویر واقعی‌تر و باکیفیت‌تر شده است.

  • سه‌جریان ویدویی متفاوت با کدک‌های 264 وH.265

پشتیبانی سه‌جریان از کدک‌های H.264 و H.265 به‌این معناست که دوربین UA-R500F2 قادر به ارسال و دریافت سه‌جریان ویدیویی متفاوت با استفاده از کدک‌های فشرده‌سازی H.265 و H.264 است. قابلیتی که به‌کاربر امکان می‌دهد تا تنظیم کند که به‌چه تعداد و با چه کیفیت ویدویی، به‌طور همزمان این سه‌جریان ویدیویی را دریافت یا ارسال کند. لذا این قابلیت برای کاربردهایی که نیاز به انتقال ویدیو با کیفیت‌های مختلف برای مصارف گوناگون دارند، بسیار ایده‌آل است.

  • پشتیبانی از قابلیت PoE

PoE قابلیتی بسیار مهم و کاربردی است که در دوربین‌های نظارتی باکیفیت امروز به‌کار برده می‌شود. پشتیبانی از این قابلیت به‌دوربین UA-R500F2 امکان اتصال و تامین برق از طریق کابل اترنت را می‌دهد. به‌این‌ترتیب این دوربین می‌تواند بدون نیاز به‌منبع تغذیه جداگانه، از طریق کابل شبکه به‌شبکه متصل شود و برق مورد نیاز خود را هم از طریق همان کابل دریافت کند. در‌واقع با‌این قابلیت، کاربر می‌تواند دوربین را به‌راحتی به‌شبکه اینترنت محلی متصل کرده و بدون نیاز به‌نصب سیم‌های برق اضافی، برق مورد نیاز دوربین را از طریق کابل شبکه اترنت فراهم کند.

  • پشتیبانی از قابلیت P2P برای اپلیکیشن GV-Eye

از ویژگی‌های قابل توجه دوربین UA-R500F2 این است که از قابلیت P2P پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به‌کاربر امکان می‌دهد تا اتصال سریع و آسان دوربین به اپلیکیشن GV-Eye را فراهم آورد. لذا به‌راحتی قادر به‌استفاده از این دوربین خواهد بود. این ویژگی باعث افزایش سرعت ارتباط، کاهش تاخیر و بهبود امنیت اطلاعات می‌شود. همچنین به کاربران امکان مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده از دوربین‌ها را از راه دور می‌دهد.

  • مطابقت با استاندارد ONVIF

یکی از قابلیت‌های خاص دوربین UA-R500F2، سازگاری آن با استاندارد ONVIF است. این استاندارد به‌دوربین امکان اتصال و هماهنگی با سایر دستگاه‌هایی که از استاندارد ONVIF پشتیبانی می‌کنند را می‌دهد. لذا به‌راحتی قادر خواهید بود تا دوربین را به‌سیستم‌ها و دستگاه‌های دیگر متصل کرده و از آنها بهره ببرید. درواقع با‌استفاده از این استاندارد، دستگاه‌های مختلف می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و بدون نیاز به تنظیمات و اتصالات پیچیده، اطلاعات را به اشتراک بگذارند. این قابلیت باعث افزایش سهولت استفاده از دوربین‌های مداربسته و افزایش تعامل بین دستگاه‌ها می‌شود.

  • روشنایی مادون قرمز در شب تا فاصله ۳۰ متر

از ویژگی‌های بسیار کاربردی دوربین UA-R500F2 می‌توان به روشنایی مادون قرمز آن در شب تا فاصله ۳۰‌متری اشاره کرد. قابلیتی که می‌تواند امنیت و نظارت در شب یا در ،حیط‌های با نورکم را به‌طرز چشمگیری بهبود بخشد.

 

Overview

Packing List

  • UA-R500F2
  • Waterproof Rubber Set
  • Screw Kit
  • Drill Template Paster
  • Download Guide

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین تحت شبکه UA-R500F2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *