دوربین تحت شبکه UA-R580F2

/5

توضیحات

امروز نیاز به سیستم‌های نظارتی کارآمد و قدرتمند بیش از هرزمان دیگری احساس می‌شود. از‌این‌رو شاهد دوربین‌های نظارتی باکیفیتی در بازار هستیم.‌ از جمله‌ آنها می‌توان به‌دوربین تحت شبکه UA-R580F2 اشاره کرد که با ارائه قابلیت‌های پیشرفته، انتخابی ایده‌آل برای نظارت بر محیط‌های مختلف نظیر خانه و محل کار یا فضاهای باز است. این دوربین همچنین مجهز به سنسور پیشرفته CMOS با اسکن پیشرونده است که تصاویری با وضوح و کیفیت بالای ۵ مگاپیکسل ارائه می‌دهد.

به‌علاوه دارای دو LED مادون قرمز (IR) و دو LED گرم تمام رنگی است که برای افزایش دقت تصویربرداری در روز و شب تعبیه شده است. دید با مادون قرمز تا 30 متر و دید با LED گرم تا ۲۵ متر را پوشش می‌دهد. از دیگر خصوصیات مهم و باارزش دوربین UA-R580F2، می‌توان به برخورداری آن از استاندارد IP66 و پشتیبانی از فناوری PoE اشاره کرد. استاندارد IP66 کمک می‌کند تا این دوربین در شرایط آب‌وهوایی مختلف اعم از باران و برف و طوفان به‌کار خود ادامه دهد.

همچنین فناوری PoE به‌شما امکان می‌دهد تا از طریق کابل اترنت برق بگیرید و به دوربین منتقل کنید. در نتیجه به کابل‌کشی نیازی نخواهید داشت. ضمن اینکه این دوربین از هوش مصنوعی با الگوریتم‌های دقیق برای تشخیص انسان‌ها و وسایل نقلیه از سایر اشیاء متحرک استفاده می‌کند. لذا می‌توانید به‌طور دقیق رویدادها را رصد کنید و از هشدارهای اشتباه جلوگیری نمایید. ما در ادامه به‌ویژگی‌ها و خصوصیات بیشتری از این محصول دوربین خواهیم ‌پرداخت.

  • استفاده از حسگر CMOS با اسکن پیشرونده

دوربین UA-R580F2 از حسگر CMOS با اسکن پیشرونده استفاده می‌کند. این تکنولوژی امکان ثبت تصاویر با‌ وضوح‌ بالا و رنگ‌های دقیق را فراهم می‌کند. از‌این‌رو می‌تواند برای کاربردهای مختلف اعم از نظارت‌های دقیق و امنیتی بسیار سودمند واقع شود. همچنین به‌واسطه اسکن پیشرونده، تصاویر بدون هیچ‌گونه افت کیفیت به‌صورت پیوسته ضبط می‌شوند که‌ این ‌امر به‌دقت و کیفیت بالای تصاویر کمک می‌کند.

به‌طور کلی استفاده از CMOS با اسکن پیشرونده، بهبود کارایی و کیفیت دستگاه‌های تصویربرداری را فراهم می‌کند. تصاویر این دوربین نیز با رزولیشن ۵ مگاپیکسل گرفته می‌شود. با‌این‌حال ترکیب سنسور CMOS و اسکن پیشرونده، تصاویر باکیفیت بالا، نویز کم و دقیق در هر شرایط نوری را در استفاده ازاین دوربین تحت شبکه فراهم آورده است.

  • پشتیبانی سه جریان از 264 و H.265

دوربین UA-R580F2 به شما امکان می‌دهد تا به‌طور همزمان سه جریان ویدیویی با کیفیت‌های مختلف را از طریق کدک‌های H.264 و H.265 ارسال یا دریافت کنید. اهمیت این قابلیت ازاین جهت است که می‌تواند قابلیت پذیرش و کارایی سیستم نظارت تصویری شما را به‌طرز قابل‌توجهی افزایش دهد. همچنین قادر خواهید بود تا پهنای باند شبکه را به‌شکلی بهینه مدیریت کنید.

مثلا یک جریان باکیفیت بالا برای نظارت تصویری زنده، یک جریان باکیفیت متوسط برای ذخیره‌سازی و یک جریان باکیفیت پایین برای مشاهده از راه دور اختصاص دهید. کدک H.265 جدیدترین کدک ویدیویی است و نسبت فشرده‌سازی بالاتری را ارائه می‌دهد. H.264 نیز یک کدک استاندارد و سازگار با اکثر دستگاه‌ها است.

  • ویژگی Smart Warm LED

این ویژگی که در دوربین تحت شبکه UA-R580F2 به‌کار رفته است، به شما امکان می‌دهد تا از نور LED گرم و هوشمند برای محیط روشنایی درشب استفاده کنید. لذا قادر به دید واضح با جزئیات دقیق در تاریکی شب هستید.‌ اصولا نور LED گرم می‌تواند به‌عنوان یک عامل بازدارنده برای سارقان و مجرمان عمل کند. دوربین‌های مجهز به این قابلیت نیز برای استفاده در محیط‌هایی نظیر پارکینگ‌ها، حیاط خلوت‌ها و انبارها که در شب تاریک هستند، بسیار ایده‌آل است.

  • پشتیبانی از اسلات کارت Micro SD داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت

این قابلیت دوربین تحت شبکه UA-R580F2 به‌شما اجازه می‌دهد تا ظرفیت ضبط تصاویر و ویدیوهای دوربین را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید. همچنین کارت‌های میکرو اس‌دی به راحتی در دسترس بوده و از قابلیت حمل آسانی هم برخوردار هستند. از‌این‌رو می‌توانید اطلاعات ضبط‌ شده درداخل آن‌را به‌راحتی انتقال دهید یا به‌اشتراک بگذارید. ضمن اینکه با‌اکثر دوربین‌های نظارتی مدرن سازگار هستند و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری نیز به نسبت هارد دیسک‌ها دارند.

  • انطباق با ONVIF

در ‌واقع ONVIF یک استاندارد جهانی برای تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های ویدویی IP مانند دوربین‌ها، ضبط کننده‌ها و نرم‌افزارهای نظارتی است. انطباق باآن که از قابلیت‌های دوربین تحت شبکه UA-R580F2 است، به‌شما این امکان را می‌دهد تا با سایر دستگاه‌های ONVIF بدون نیاز به‌پیکربندی پیچیده ارتباط برقرار کنید. به‌علاوه این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا دستگاه‌های مختلف از برندهای مختلف را در یک سیستم نظارتی واحد ترکیب کنید. لذا دیگر نیاز به‌خرید دستگاه‌های سازگار با یک برند خاص را نخواهید داشت.

 

Overview

Packing List

  • UA-R580F2
  • Waterproof Rubber Set
  • Screw Kit
  • Drill Template Paster
  • Download Guide

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین تحت شبکه UA-R580F2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *