دوربین مداربسته آنالوگ UA-CR250F2

/5

توضیحات

امروز دوربین‌های نظارت تصویری به‌بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. آنها به‌عنوان نگهبانی هوشیار از خانه‌، محل کار و فضاهای عمومی ما محافظت می‌کنند. تکامل فناوری نیز دوربین‌های نظارت تصویری را به‌دستگاه‌هایی با قابلیت‌های نظارتی پیشرفته تبدیل کرده است. ازجمله‌ این دستگاه‌ها می‌توان به‌دوربین مداربسته UA-CR250F2 اشاره کرد. یک دوربین HD آنالوگ با رزولیشن ۲مگاپیکسل که برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است.

از فیلتر خودکار IR-cut بهره می‌برد و دارای دو LED IR و همچنین دو LED گرم تمام رنگی برای بهبود دقت نظارت در روز و شب است. به‌علاوه نور مادون قرمز دوربین مداربسته UA-CR250F2 می‌تواند تا فاصله ۳۰ متر را رصد کند و ببیند. این‌ در‌حالی است‌ که نور LED گرم آن تا فاصله ۲۰ متر را پشتیبانی می‌کند.

نکته دیگری که این دوربین را به‌یک انتخاب ایده‌آل برای کاربردهای نظارت تصویری تبدیل می‌کند، در کنار قابلیت‌های ویژه آن، این موضوع است که با ریکوردر ویدیویی مستقل USAVision (UA-XVL810، UA-XVL1610، UA-XVR810) یکپارچه شده است. لذا این باعث می‌شود تا از قابلیت‌های Real-time Alert، پخش رویداد و امکانات دیگر پشیبانی ‌کند. با‌این‌حال ما درادامه به‌معرفی ‌قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری از این محصول خواهیم ‌پرداخت.

  • دارای حسگر CMOS با اسکن پیشرونده 1.3 اینچ

حسگر تصویر دوربین مداربسته UA-CR250F2 از نوع حسگر پیشرفته CMOS با اسکن پیشرونده ۱.۳ اینچ است. حسگر باکیفیتی که به‌این دوربین اجازه می‌دهد تا تصاویری باکیفیت بالا و رزولوشن مناسب ضبط کرده و ارائه دهد. اصولا سنسورهای CMOS با اسکن پیشرونده ۱.۳ اینچی به‌دلیل اندازه کوچک، مصرف برق‌ کم و قیمت مقرون‌به‌صرفه محبوب هستند. آنها می‌توانند درشرایط کم‌نور به‌خوبی کار کنند و همچنین از نظر مصرف انرژی بسیار کارآمد هستند. البته معمولا قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارند.

اندازه ۱.۳ اینچ به‌قطر سنسور اشاره دارد که تقریبا معادل ۴.۸ میلیمتر است. اسکن پیشرونده نیز به‌نحوه ضبط تصویر توسط سنسور دوربین مداربسته UA-CR250F2 اشاره دارد. در یک سنسور اسکن پیشرونده، تمام خطوط تصویر به‌طور متوالی خوانده می‌شود. این منجر به‌ارائه تصویری صاف و بدون اعوجاج می‌شود.

  • LED هوشمند گرم تمام رنگ

این نوع LEDها به‌دوربین مداربسته UA-CR250F2 امکان می‌دهند تا در شب بااستفاده از نور رنگی گرم، تصاویری با دقت‌بالا تولید کند. لذا امکان نظارت بهتر در شب را فراهم خواهد کرد. اصولا LEDهای هوشمند تمام رنگ، روشنایی بیشتری را نسبت به LEDهای مادون قرمز ارائه می‌دهند. این می‌تواند منجر به‌تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تر حتی در شب گردد. ضمن اینکه نور روشن و رنگی LEDهای هوشمند تمام رنگ، می‌تواند برای افراد متجاوز بازدارنده باشد.

  • دید با نور مادون قرمز تا فاصله 30 متر (100 فوت)

این ویژگی نور مادون قرمز به‌دوربین مداربسته UA-CR250F2 اجازه می‌دهد تا در شب یا تاریکی مطلق با فاصله نوردهی تا 30 متر (100 فوت)، تصاویر ویدیویی را باکیفیت و وضوح بالا ضبط کند. درواقع دوربین‌های مادون قرمز از LEDهای کوچک برای ساطع کردن نور نامرئی مادون قرمز استفاده می‌کنند. حال‌اینکه این‌نور برای چشم قابل مشاهده نیست، اما دوربین‌ها می‌توانند آن‌را ببینند.

داخل دوربین یک حسگر مادون قرمز وجود دارد که مانند یک چشم فوق‌العاده عمل می‌کند. این حسگر نور مادون قرمز را که از LEDها ساطع می‌شود و از اشیاء موجود درصحنه منعکس یا بازتابیده می‌شود را می‌بیند. سپس حسگر این اطلاعات را به‌تصویری تبدیل می‌کند که شما می‌توانید آن‌را برروی مانیتور ببینید.

  • میکروفون داخلی

وجود میکروفون داخلی در دوربین مداربسته UA-CR250F2، به‌کاربر امکان ضبط صدا را می‌دهد. لذا می‌توان اطلاعات صوتی را همراه با تصاویر ضبط کرد. آنها به‌درک بهتر رویدادها در محیط نظارت تصویری کمک زیادی می‌کنند.

  • دارای استاندارد IP66

استاندارد IP66 نشان‌دهنده محافظت دوربین مداربسته UA-CR250F2 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. این به‌دوربین اجازه می‌دهد تا درشرایط محیطی و آب‌و‌هوایی سخت به‌خوبی عمل کند. همچنین دوربین‌هایی که ازاین استاندارد برخوردار هستند، برای محیط‌های صنعتی، مکان‌های ساحلی، مناطق باران‌خیز بسیار ایده‌آل هستند. آنها همینطور عمر و دوام بیشتری دارند و نیاز به‌نگهداری آنها کمتر است.

  • خروجی 4 در 1 (TVI / AHD / CVI / CVBS)

این ویژگی نیز به‌کاربر امکان انتخاب بین چهار استاندارد مختلف برای اتصال به‌دوربین را می‌دهد. لذا ازاین طریق انعطاف‌پذیری بیشتری را دراستفاده از دوربین مداربسته UA-CR250F2 فراهم می‌آورد. درواقع دوربین می‌تواند با طیف گسترده‌ای از ضبط کننده‌های ویدویی (DVR) و مانیتورها سازگار باشد. این بدون نیاز به‌استفاده از مبدل‌های ویدیویی جداگانه خواهد بود. بنابراین باعث صرفه‌جویی درهزینه شده و باعث ساده‌سازی نصب دوربین‌ها می‌شود.

 

Overview

Packing List

  • UA-CR250F2
  • Screw Kit
  • Drill Template Paster
  • Download Guide

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته آنالوگ UA-CR250F2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *