دستگاه GV-SR1352

/5

توضیحات

دستگاه gv-sr1352

استفاده از دستگاه‌ های کارتخوان برای کنترل عبور و مرور و حتی حضور غیاب کارکنان بسیار رایج شده است. این دستگاه‌ ها جایگزین دفاتر حضور و غیاب و رفت و آمد سنتی شده‌ اند و به راحتی قابلیت ثبت و ذخیره اطلاعات رفت و آمد کارکنان را دارند. دقت بالا، راحتی، سرعت و حافظه بالا از جمله مهم‌ ترین ویژگی‌ های این دستگاه‌ ها است. دستگاه gv-sr1352 یکی از دستگاه‌ های کارتخوان با کیفیت موجود در بازار است که حدود ۱۵۰ گرم وزن دارد. این دستگاه با برق غیر مستقیم و در رنج ۹ تا ۲۴ ولت کار می‌کند و قابلیت خواندن کارت‌ها را در فاصله ۱ تا ۶ سانتی‌ متری نیز دارد.

دستگاه gv-sr1352 به خوبی می‌ تواند نیاز شما برای کنترل و حضور غیاب کارکنان شرکت خود را برآورده کند. این اطلاعات به خوبی در حافظه سیستم مرکزی ذخیره شده و شما می‌ توانید در کم ترین زمان ممکن به اطلاعات عبور و مرور کارکنان دسترسی پیدا کنید. استفاده از این دستگاه می‌ تواند امنیت شرکت شما را نیز بالا ببرد. زیرا قابلیت این را دارد که از ورود افراد غیر مجاز به ساختمان جلوگیری کند. اگر به دنبال شناسایی و خرید یک دستگاه کارتخوان با کیفیت هستید، ابتدا باید با خصوصیات و ویژگی‌ های آن آشنا شوید.

  • گواهی IP66

دستگاه‌ های امنیتی و حفاظتی ممکن است در فضای باز و محیط بیرونی ساختمان نصب شوند. دستگاه gv-sr1352 به دلیل اینکه معمولاً در ورودی درب‌ ها نصب می‌ شود، ممکن است در معرض آب باران و برف و همچنین گرد و غبار هوا قرار گیرد. ورود قطرات آب و گرد و خاک به داخل دستگاه ممکن است به قطعات داخلی آن آسیب زده و عملکرد دستگاه را دچار اختلال کند.

این موضوع یکی از بزرگ ترین چالش‌ های سازندگان بوده و برای حل آن این دستگاه‌ ها را ضد آب می‌ سازند. دستگاه gv-sr1352 دارای گواهی IP66 بوده که باعث می‌ شود تا در برابر نفوذ آب و گرد و گرد و خاک مقاومت خوبی داشته باشد. شما می‌ توانید با خیالت راحت این دستگاه را در فضای باز نصب کرده و از خراب نشدن آن مطمئن باشید.

  • استاندارد CE

دستگاه‌ های امنیتی و حفاظتی به دلیل حساسیت بالایی که دارند باید استانداردهای روز جهان را رعایت کرده و به آن ها پایبند باشند. دستگاه gv-sr1352 دارای نشان CE است که نشان دهنده انطباق آن با استانداردهای ایمنی، حفاظت و بهداشت اتحادیه اروپا است. این نشان در محصولاتی که خارج از منطقه اروپا نیز به فروش می‌ رسند، وجود دارد. این دستگاه با داشتن نشان CE می‌ تواند در سراسر منطقه اروپا عرضه شده و به فروش برسد. شما می‌ توانید با بررسی این نشان بر روی محصول خریداری شده از اصالت آن و کیفیت بالای آن مطمئن باشید.

  • نشان FCC

کمیسیون ارتباطات فدرال یک آژانس در ایالات متحده بوده که توسط کنگره آمریکا تاسیس شده است و اعضای آن توسط رئیس جمهور منصوب می‌ شوند. این کمیسیون به بررسی پهنای باند، امنیت و کیفیت محصولات الکترونیکی پرداخته و غیر مضر بودن آن ها را تضمین می‌ کند. تمام دستگاه‌ های الکترونیکی که قرار است در کشور آمریکا عرضه شود باید دارای این نشان باشد. دستگاه gv-sr1352 با داشتن این نشان به شما اطمینان می‌ دهد تا به راحتی بتوانید آن را خریداری نموده و از غیر مضر بودن آن مطمئن باشید.

Packing List

  • GV-SR1352
  • Screw Driver
  • Screw x 2
  • Plastic Screw Anchor x 2
  • Installation Guide

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه GV-SR1352”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *