Control Center

تنظیم دستگاه ضبط ديجيتال از راه دور و امکان کنترل کامل  تنظیمات محلي دستگاه DVR

دسترسی به صفحه نمايش DVR از راه دور

نمایش ماتریسی، نظارت، ضبط و پخش از راه دور فایل‌های دریافتی از 1000 سیستم میزبان

بازپخش ویدئوهای ضبط شده از سیستم‌های ژئوویژن محلي

پنل مرکزی I/O :گروه بندی، اداره و تنظیم دستگاه‌های I/O از راه دور

دیوار ویدئویی (اختیاری)

توضیحات

سیستم GV-Control Center

امنیت به یکی از اصلی‌ ترین نیازهای بشر تبدیل شده‌ است. با داشتن امنیت شما احساس آرامش کرده و می توانید فعالیت‌ های خود را به درستی انجام دهید. شرکت‌ ها و کارخانه‌ ها برای افزایش امنیت و جلوگیری از خرابکاری همواره هزینه‌ های زیادی را صرف می‌ کنند. با نصب دوربین‌ های امنیتی و سیستم‌ های حفاظتی می‌ توانید بخش زیادی از امنیت محل کار خود را حفظ کنید. مرکز کنترل GV-Control Center ژئوویژن برای شرکت‌ هایی طراحی شده است که در آن ها دوربین‌ های زیادی قرار داشته و باید ویدیوهای بسیاری مدیریت شوند.

مرکز کنترل GV-Control Center یک سیستم مدیریت امنیتی بوده که به صورت یکپارچه عمل می‌ کند و بسیاری از دوربین‌ های مدار بسته و سیستم‌ های امنیتی را تحت نظر دارد. با استفاده از این مرکز کنترل شما می‌ توانید به صورت لحظه‌ ای بر رویدادها نظارت کرده، ورودی‌ ها و خروجی‌ ها را مدیریت کرده، ویدیوها را تجزیه و تحلیل کرده، و آن ها را مشاهده نمایید.

با استفاده از سیستم GV-Control Center امنیت شرکت شما بالا رفته و در صورت بروز حادثه یا تهدید نیروهای امنیتی می‌ توانند به سرعت وارد عمل شده و آن را بر طرف کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سیستم GV-Control Center به بررسی ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های آن می‌ پردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

  • پشتیبانی از راه دور

سیستم GV-Control Center به شما اجازه می‌ دهد تا یک سیستم مدیریتی مرکزی برای خود داشته باشید. این سیستم با داشتن امکانات زیاد موجب می‌ شود شما از داشتن هر نوع سیستم مدیریتی دیگر بی‌ نیاز شوید. بسیاری از اوقات ممکن است شما به سیستم GV-Control Center دسترسی نداشته یا در کشور دیگری باشید.

این دوربین با داشتن قابلیت پشتیبانی از راه دور این امکان را به شما می‌ دهد تا به خوبی سیستم را بدون حضور در محل زیر نظر داشته باشید. یکی دیگر از خوبی‌ های این قابلیت این است که اگر برای مشتری های شما مشکلی پیش بیاید یا نیازمند کمک باشند شما می‌ توانید با دسترسی به دسکتاپ آن ها از راه دور مشکل را بر طرف نموده و آن ها را راهنمایی کنید.

  • پشتیبانی از پخش چشم ماهی

برخی از دوربین‌ های مداربسته یک لنز بزرگ و عریض دارند که با استفاده از آن می‌ توانند تصاویری با زاویه دید ۱۸۰ تا ۳۶۰ درجه را ضبط کنند. این تصاویر و فیلم‌ ها به چشم ماهی مشهور بوده و به دلیل زاویه دید زیاد ممکن است مشاهده آن برای انسان مشکل باشد.

برای رفع این مشکل سیستم GV-Control Center با استفاده از الگوریتم‌ های خاص این تصاویر را به گونه‌ ای تغییر داده تا برای چشم عادی باشد و با دیدن و مشاهده آن اذیت نشوید. با استفاده از این قابلیت این سیستم به یکی از بهترین و جامع‌ ترین سیستم‌ های مدیریت کنترل موجود در بازار تبدیل شده است و توانسته سهم بزرگی از بازار سیستم‌ های امنیتی و دوربین‌ های نظارتی را به خود اختصاص دهد.

  • باز پخش فوری

سیستم GV-Control Center به خوبی توانسته در مدیریت سیستم‌ های نظارتی و دوربین‌ های امنیتی موفق بوده و دقیق عمل کند. این سیستم با داشتن ویژگی‌ های مهم و کاربردی توانسته به یکی از قوی‌ ترین سیستم‌ های مدیریت کنترل تبدیل شود. گاهی لازم است تا شما بتوانید به راحتی و با سرعت بالا به فیلم‌ ها و رویداد های گذشته دسترسی داشته باشید تا در صورت نیاز به سرعت وارد عمل شوید. سیستم ۱۲۳۴ با داشتن قابلیت باز پخش فوری به خوبی قادر است در کمترین زمان ممکن فیلم‌ ها را برای شما به نمایش گذاشته و در کوتاه ترین زمان آن ها را مشاهده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Control Center”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *