GV-POS SW Capture

/5

توضیحات

GV-POS SW Capture

امروزه استفاده از دستگاه‌ های کارتخوان یا دستگاه pos در تمامی فروشگاه‌ ها و مغازه‌ های شهرها و روستا ها دیده می‌ شود. این دستگاه توانسته تا حدود بسیار زیادی خرید و فروش را برای خریداران و فروشندگان آسان‌ تر کند. علاوه بر خرید و فروش از دستگاه‌ های pos می‌ توان برای خرید شارژ، پرداخت قبوض و گرفتن موجودی نیز استفاده کرد. یکی از قابلیت‌ های مهمی که شرکت ژئوویژن در اختیار شما قرار می‌ دهد این است که می‌ توانید با استفاده از دستگاه GV-POS SW Capture یک دستگاه پوز مبتنی بر ویندوز را به GV-NVR و GV-VMS متصل کنید.

این کار به منظور دسترسی کامل به داده‌ ها و تراکنش‌ های دستگاه pos انجام می‌ شود و با استفاده از آن می‌ توانید این اطلاعات را بر روی سیستم نظارتی خود در اختیار داشته باشید و آن ها را کنترل کنید. سیستم‌ های نظارتی توانسته‌ اند تا بسیاری از کار های مدیریتی شما را آسان‌ تر کرده و نظارت بر کارکنان و تجهیزات را راحت کنند.

با استفاده از دستگاه GV-POS SW Capture شما این امکان را دارید که بسیاری از اطلاعات مربوط به پرداختی‌ ها و تراکنش‌ های مهم شرکت و یا فروشگاه خود را در اختیار داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های دستگاه GV-POS SW Capture به بررسی آن ها می‌ پردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

  • قابلیت اتصال به سایر دستگاه ها

دستگاه GV-POS SW Capture با قابلیت اتصال فیزیکی به سایر دستگاه‌ ها مانند NVR و GV-VMS می‌ تواند کاربری آسان را برای افراد فراهم نماید. این اتصال از طریق بل‌های RS-232 انجام می شود. از طریق این اتصال می‌ توان به راحتی تمام دیتا و تراکنش‌ های دستگاه‌ های پوز را در مدت زمان کوتاهی کنترل و بررسی نمود.

  • هم پوشانی داده‌ های تراکنش بر روی تصاویر

با استفاده از دستگاه GV-POS SW Capture می‌ توانید به طور مستقیم دستگاه‌ های POS بر مبنای سیستم ویندوز را به دستگاه‌ های GV-DVR  و NVR و  VMS متصل کنید. در نهایت با تولید شدن فایل‌ هایی بر اساس فرمت‌ های RAW  و EMF توانید داده‌ های به دست آمده از تراکنش‌ های دستگاه POS را از طریق اتصال کابل‌ های سریال و یا از طریق اتصال به دستگاه‌ های GV-DVR  و NVR و  VMS منتقل کنید. دیتاهای تراکنش به دست آمده از طریق همپوشانی کردن آن ها با تصاویر یا ضبط‌ های زنده به طور دقیق و کامل بررسی نمایید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “GV-POS SW Capture”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *