GV-GIS

/5

توضیحات

GV-GIS

سیستم اطلاعات مکانی یا GIS به عنوان یکی از عمومی‌ ترین سیستم‌ های اطلاعاتی می باشد که به منظور تعیین و برقراری ارتباط میان موقعیت های جغرافیایی به کار می رود. با استفاده از این سیستم افراد می توانند به اطلاعات مورد نیاز خود در کوتاه‌ ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنند. سیستم اطلاعات جغرافیایی GV-GIS بر اساس سیستم مدیریت مرکزی GIS می باشد که قابلیت‌ های بسیار زیادی را برای کاربران خود فراهم می‌ نماید. این دستگاه می‌ تواند به صورت زنده از وسیله نقلیه مورد نظر تصاویر ویدیویی را در اختیار شما قرار دهد.

تمامی داده‌ های به دست آمده از این ‌نرم افزار را می‌ توانید از طریق روشن کردن اینترنت گوشی تلفن همراه خود به GV-GIS منتقل نمایید. این نرم‌افزار همچنین سرعت‌ های بیش از حد مجاز را تشخیص داده و از نقشه‌ های الکترونیکی نیز به صورت کامل پشتیبانی می کند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری درباره سیستم GV-GIS هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

  • تعیین کردن موقعیت وسایل نقلیه از راه دور

گیرنده GPS که به دستگاه‌ های GV-HD Video Encoder و GV-Compact DVR متصل است به صورت مداوم داده‌ های گرفته شده از جی پی اس خودرو که شامل سرعت و مختصات وسیله نقلیه است را از طریق ماهواره دریافت کرده و آن داده‌ ها را از طریق اینترنت تلفن همراه به GV-GIS می‌ دهد. با این کار می‌ توان به صورت لحظه‌ ای سرعت و حرکت خودرو را در مختصات گوناگون در حال حرکت کنترل و مدیریت نمود. علاوه بر این افزار GV-GIS می‌ تواند فایل‌ های ویدیویی گرفته شده را در مواقع لزوم به منظور کنترل و بررسی بیشتر بازپخش نماید.

  • توانایی تشخیص سرعت‌ های بیش از حد مجاز

نرم‌ افزار GV-GIS علاوه بر ردیابی وسایل نقلیه مورد نیاز کاربران، می‌ تواند مسیرهای انحرافی و سرعت‌ های بیش از حد مجاز را نیز شناسایی نماید. این نرم‌ افزار نه تنها فقط یک وسیله نقلیه؛ بلکه قابلیت ردیابی ۵۰۰ وسیله نقلیه را به صورت همزمان دارا می‌ باشد.

این سیستم همچنین از نقشه‌ هایی که توسط کاربران تعریف شده اند و همچنین از Google Map ، Microsoft Virtual Earth و E-Map نیز پشتیبانی می‌ کند. علاوه بر این سیستم GV-GIS می تواند مسیرهای انحرافی و دور آرام را نیز تشخیص داده و تصاویر ویدیویی وسیله نقلیه را در زمان وقوع هر گونه حوادث رانندگی در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوان به راحتی از مستندات آن برای پیدا کردن مقصر اصلی در سوانح استفاده کرد.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “GV-GIS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *