GV-AI Guard

توضیحات

GV-AI Guard

سیستم‌ های امنیتی و دوربین‌ های مداربسته توانسته اند به خوبی خیال شما را بابت امنیت محل کار یا محل زندگی‌ تان راحت کنند. با استفاده از این سیستم‌ ها شما به راحتی می‌ توانید به خوبی بر رفت و آمدها و اتفاقات نظارت داشته و آن ها را تحت کنترل قرار دهید. GV-AI Guard یک نرم‌ افزار مدیریت ویدیو بوده که امکانات زیادی دارد. این نرم‌ افزار با تجزیه و تحلیل ویدیویی با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده است.

GV-AI Guard مجموعه‌ ای از توابع تجزیه و تحلیل ویدیویی هوش مصنوعی را ارائه داده که شامل تشخیص حرکت برای شناسایی حرکت انسان و وسایل نقلیه از سایر اجسام متحرک، بررسی تخلف در پارکینگ و تخلف عابر پیاده، تشخیص عدم استفاده از کلاه ایمنی، تشخیص فاصله اجتماعی، تشخیص ماسک صورت و … می باشد. نرم‌ افزار GV-AI Guard در صورت مشاهده هر گونه اختلال یا تخلف هشدارهایی را فورا برای اپراتور ارسال می‌ کند و او را از مشکلات به وجود آمده مطلع می‌ سازد.

این نرم‌ افزار برای محافظت از مکان‌ ها، ایمنی راه و محل ساخت و ساز و همچنین سلامت عمومی در برابر بیماری‌ های خاص و اپیدمی ایده آل است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با ویژگی‌ ها و خصوصیات نرم ‌افزار GV-AI Guard در ادامه به بررسی آن ها می‌ پردازیم:

  • تشخیص حرکت

یکی از ویژگی‌ های بارز نرم‌ افزار GV-AI Guard قابلیت تشخیص حرکت است. با استفاده از این نرم‌ افزار شما می‌ توانید حرکت اجسام و سایر وسایل نقلیه را نسبت به وسایل دیگر متحرک تشخیص داده و آن ها را بررسی کنید. این ویژگی به خوبی می‌ تواند برای محافظت از اماکن عمومی و مکان‌ های حساس بسیار خوب و کاربردی باشد. زیرا قابلیت این را دارد که حرکت اجسام دیگر را نسبت به حرکت انسان‌ ها تشخیص داده و با هشدار دادن به اپراتور او را مطلع کند. شما می‌ توانید با استفاده از تنظیمات خاص و دستور العمل‌ ها این قابلیت را در این نرم‌ افزار فعال نموده و از امکانات آن لذت ببرید.

  • تشخیص ماسک

یکی از بیماری‌ های مهم و حساس که اخیراً در سراسر جهان پیدایش یافت بیماری کرونا بود. این بیماری افراد زیادی را مبتلا و متاسفانه تعداد خیلی زیادی از انسان‌ ها را در سراسر جهان به کام مرگ کشاند. پزشکان و مسئولان بهداشتی همواره توصیه داشتند برای جلوگیری از سرایت این بیماری به دیگران و جلوگیری از مبتلا شدن از ماسک استفاده کنید. نرم‌ افزار GV-AI Guard با داشتن قابلیت تشخیص ماسک به خوبی توانست در دوران کرونا افرادی را که ماسک نزده اند تشخیص داده و با دادن هشدار هایی شما را مطلع کنند. این قابلیت به شما این امکان را می‌ دهد تا در صورت شیوع بیماری‌ های دیگری مانند کرونا بتوانید از آن برای تشخیص ماسک زدن افراد استفاده کنید.

Overview

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “GV-AI Guard”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *