GV-AI FR

توضیحات

GV-AI FR

امروز با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از تجهیزات و وسایل امنیتی نیز به روز شده و موجب شده است تا بتوانید به راحتی امنیت خود را تامین کنید. در گذشته خرابکاری و سرقت از فروشگاه‌ های بزرگ و شرکت‌ های مهم بسیار زیاد بود، زیرا به دلیل نبود تجهیزات قوی و پیشرفته امنیت این مکان‌ ها به شدت پایین می آمد. انسان‌ ها همواره به دنبال یافتن راه‌ هایی برای افزایش امنیت محل کار خود بوده اند. زیرا در صورت بروز هر گونه حادثه و یا اخلال ممکن است هزینه‌ های جبران نا پذیری را برای شما در بر داشته باشد.

یکی از نرم‌ افزارهایی که طراحان و متخصصان شرکت ژئوویژن برای بالا بردن امنیت شما اختراع کرده‌ اند، نرم‌ افزار GV-AI FR است. این نرم‌ افزار یک نرم‌ افزار تجزیه و تحلیل ویدیویی است که می‌ تواند به خوبی چهره افراد را تشخیص دهد. یکی از مشکلات نرم‌ افزار GV-AI FR این است که شما نمی‌ توانید آن را در فضای بزرگی به کار ببرید زیرا حداکثر ۸ دوربین را پوشش می‌ دهد.

اما باید بدانید که با نصب و راه‌ اندازی این نرم‌ افزار بر روی سیستم امنیتی خود می‌ توانید در مکان مورد نظر امنیت را به شدت بالا برده و چهره تک تک افراد مراجعه کننده را ثبت کنید. نرم‌ افزار GV-AI FR قابلیت ترکیب با سایر نرم‌ افزارهای شرکت ژئوویژن را داشته و با استفاده از آن ها می‌ توانید از امکانات زیادی بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خصوصیت‌ ها و قابلیت‌ های نرم‌ افزار GV-AI FR در ادامه با ما همراه باشید.

  • تشخیص چهره نقاب دار

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام بروز هر گونه حادثه باید در نظر داشته باشید تشخیص چهره افراد است. امروزه با گسترش دوربین‌ های مدار بسته و سیستم‌ های امنیتی بسیاری از کسانی که قصد خرابکاری یا سرقت را دارند، چهره خود را برای جلوگیری از تشخیص می پوشاند.

در دوربین‌ های نسل قبل و سیستم‌ های امنیتی قدیمی با پوشیدن حتی یک ماسک ساده چهره شما مخفی می‌ ماند و قابل پیگیری نبود. اما امروزه با استفاده از نرم‌ افزار GV-AI FR شما می‌ توانید چهره افراد را حتی با ماسک نیز تشخیص دهید. این نرم‌ افزار با استفاده از الگوریتم‌ ها و دستور العمل‌ های خاصی که برای آن تعریف شده است چهره افراد را حتی با ماسک و نقاب نیز تشخیص داده و شما را مطلع می‌ کند.

  • تشخیص هوشمند چهره

نرم‌ افزار GV-AI FR یکی از برنامه‌ های  و کاربردی در سیستم‌ های امنیتی است. این نرم‌ افزار با داشتن قابلیت تشخیص چهره هوشمند می‌ تواند چهره افراد را به خوبی و بدون داشتن خطا تشخیص دهد. این نرم‌ افزار به گونه‌ ای طراحی شده است تا بتواند چهره افراد را بدون درنگ تشخیص داده و ردیابی کند. میانگین سرعت تشخیص چهره این نرم‌ افزار یک ثانیه است شما می‌ توانید به سرعت هدف را شناسایی کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌ های این نرم‌ افزار این است که می‌ تواند زنده بودن افراد را تشخیص دهد یعنی چهره افراد را از اشیای بی‌ جان مانند عکس‌ های چاپ شده متمایز کند. با داشتن این ویژگی شما می‌ توانید از تشخیص درست چهره توسط نرم‌ افزار GV-AI FR مطمئن بوده و به آن اطمینان داشته باشید.

Overview

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “GV-AI FR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *