GV-AI Server

/5

توضیحات

GV-AI Server

در گذشته به دلیل کمبود امکانات و تجهیزات وسایلی که در فروشگاه‌ ها نیز استفاده می‌ شد بسیار ساده و ابتدایی بودند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشر بسیاری از تجهیزات و وسایل برای راحتی انسان‌ ها و جذاب کردن محصولات طراحی و ساخته شده‌ اند. بسیاری از این تجهیزات می‌ توانند شما را در انجام امور کمک کرده و به فروشگاه شما رونق ببخشند. یکی از این تجهیزات نرم‌ افزار GV-AI Server است که با داشتن ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های زیادی که دارد می‌ تواند در اداره کردن فروشگاه به شما کمک کند.

نرم‌ افزار GV-AI Server یک نرم‌ افزار تجزیه و تحلیل ویدیویی است که به دلیل پشتیبانی از حداکثر ۸ کانال دوربین در یک فروشگاه خرده فروشی قابل استفاده است. این نرم‌ افزار قادر است تا آمار و اطلاعات مشتریان مانند سن، جنسیت و رفتار آن ها را گرد آوری کرده تا با استفاده از آن بتوانید فروش خود را به حداکثر برسانید. همچنین نرم افزار GV-AI Server به صورت خودکار مدیران و پرسنل امنیتی را از کمبود موجودی محصولات مطلع کرده و یا در صورت بروز هر گونه مشکل و شناسایی افراد مشکوک به آن ها اطلاع می‌ دهد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ ها و خصوصیت‌ های نرم‌ افزار GV-AI Server در ادامه بررسی آن ها می‌ پردازیم پس با ما همراه باشید.

  • تشخیص و ردیابی چهره

یکی از قابلیت‌ های مهمی که دوربین‌ های مداربسته باید به آن مجهز باشند قابلیت تشخیص چهره است. نرم‌ افزار GV-AI Server نیز به دلیل داشتن قابلیت تشخیص و ردیابی چهره سریع می‌ تواند با توجه به الگوریتم‌ ها و دستور العمل‌ هایی که از قبل به آن داده شده است به سرعت چهره افراد را تشخیص دهد و به شما اطلاع بدهد.

شما می‌ توانید چهره افراد خاص که برای شما مشکوک هستند یا می‌ خواهید در صورت مشاهده آن ها در فروشگاه به شما اطلاع داده شود را از قبل به نرم‌ افزار داده و در صورت ورود به فروشگاه شما هشدار هایی را برای شما ارسال نماید. با این کار می‌ توانید امنیت فروشگاه خود را بالا برده و در صورت ایجاد مشکل و اختلال از طرف هر شخص او را در لیست سیاه قرار دهید.

  • نقشه حرارتی

اگر در حال اداره یک فروشگاه هستید یکی از مهم‌ ترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید نیاز مشتری است. شما با شناخت نیاز مشتری و علایق او می‌ توانید به خوبی برای فروشگاه خود برنامه‌ ریزی کرده و محصولات را ارائه دهید. نرم‌ افزار GV-AI Server دارای قابلیت نقشه حرارتی بوده که این امکان را به شما می‌ دهد تا نقشه حرکتی افرادی که به داخل فروشگاه می‌ آیند را مشاهده کنید.

با این کار شما می‌ توانید غرفه‌ هایی که بازدید زیادی دارند را تشخیص داده و محصولاتی که فروش بیشتری دارند را بهتر عرضه کنید. با استفاده از نقشه حرارتی شما می‌ توانید نقشه حرکت مراجعه کنندگان را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه مشاهده کنید و با توجه به آن برای آینده فروشگاه خود تصمیم‌ گیری نمایید.

Overview

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “GV-AI Server”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *