دوربین مداربسته GV-TDR4704 Series

1/3″ progressive scan super low lux CMOS sensor

Min. illumination at 0.003 lux

Dual streams from H.265, H.264 or MJPEG

Up to 30 fps at 2688 x 1520

Intelligent IR

IR distance up to 30 m (100 ft)

Day and Night function (with removable IR-cut filter)

3-axis mechanism (pan / tilt / rotate)

Ingress protection (IP67)

Vandal resistance (IK10)

Built-in micro SD card slot (SD / SDHC / SDXC / UHS-I, Class 10) for local storage

DC 12V / PoE (IEEE 802.3af)

Wide Dynamic Range Pro (WDR Pro)

Defog

3D noise reduction

Motion detection

Text overlay

Privacy mask

12 languages supported

ONVIF (Profile G, S, T) conformant

/5

توضیحات

دوربین مداربسته GV-TDR4704 Series نوعی دوربین مداربسته کاربردی به حساب می‌آید که به علت دارا بودن استاندارد IP67 در مقابل گرد و غبار و رطوبت مقاومت بالایی دارد و حتی اگر در اعماق آب هم قرار بگیرد هیچ آسیبی نخواهد دید. اگر قصد دارید دوربین خود را در یک فضای باز نصب کنید و نگران آسیب دیدن دوربین زیر قطرات برف و باران هستید، باید بگوییم که این محصول انتخاب خوبی می‌باشد. زیرا به هیچ عنوان این تغییرات آب و هوایی اثر مخرب روی دوربین ندارند.

وجود استاندارد IK10 در این دوربین مداربسته موجب افزایش مقاومت دوربین در مقابل انواع ضربه‌های فیزیکی نیز شده است، که این امر به میزان ماندگاری و طول عمر دوربین نیز می‌افزاید. دوربین مداربسته GV-TDR4704 Series مداربسته به قابلیت WDR PRO تجهیز شده است و با وجود این قابلیت کاربردی، پردازش تصویر بسیار عالی اتفاق می‌افتد.

به همین سبب این امکان برای دوربین مدار بسته به وجود می‌آید که بتواند جزئیات بیشتری را در شرایط تابش نوری مختلف از سایه گرفته تا تابش مستقیم نور ایجاد کند و می‌تواند صحنه‌های مختلف را با شدت نورهای متضاد پردازش کند و در نهایت تصویر واضح به شما ارائه دهد. با مطالعه این مطلب می‌توانید با سایر مشخصات این دوربین به طور کامل آشنا شوید.

  • حسگر CMOS

حسگر CMOS، چیپ  تصاویر در دوربین‌های مداربسته یا سایر تجهیزات تصویربرداری می‌باشد. عملکرد چیپ تصویر در دوربین مداربسته GV-TDR4704 Series توسط حسگر CMOS شبیه به دستگاه‌های تولید برق خورشیدی می‌باشد که یک تراشه وظیفه تبدیل نور به ولتاژ را در پیکسل‌های حسگر به خوبی انجام می‌دهد.

وجود این حسگر در دوربین مزایای زیادی دارد و باعث کاهش مصرف انرژی، قیمت مناسب و سرعت و عملکرد بالای دوربین در ثبت و پردازش تصاویر می‌شود. معمولاً دوربین‌هایی که از این حسگر بهره می‌برند، به علت داشتن هزینه مصرفی پایین‌تر خریداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند، که این دوربین نیز جزء پرفروش‌ترین دوربین‌های این برند محسوب می‌شود.

  • حداقل روشنایی 0.003 لوکس

حداقل نور مورد نیاز در دوربین مداربسته به تشکیل تصویر کمک می‌کند. زیرا تشکیل تصویر نیازمند نور می‌باشد. حداقل نور مورد نیاز برای دوربین مداربسته GV-TDR4704 Series برابر با 0.003 لوکس است که نشان می‌دهد که این دوربین حتی در مکان‌های کم نور هم می‌تواند تصاویر را با وضوح بالا به ثبت برساند.

تمام دوربین‌ها برای اینکه بتوانند یک تصویر قابل قبول را به ثبت برسانند. نیازمند نور هستند طبیعتاً دوربینی که حداقل نور مورد نیازش 0.003 لوکس است را می‌توان با خیال آسوده در مکان‌های کم نور نصب کرد و نگران دید در شب نبود. زیرا این دوربین از قابلیت دید در شب برخوردار است.

  • کدک‌های 265، H.264

کدک H.264 نوعی استاندارد برای فناوری فشرده‌سازی ویدئو می‌باشد که خروجی ویدئو فشرده شده را با کیفیت عالی ارائه می‌دهد و انعطاف بسیار خوبی در زمینه انتقال و حفظ ویدیو دارد و حتی کیفیت خوب تصویر را در بیت ریت فشرده حفظ می‌کند.

کدک H.265 در دوربین مداربسته GV-TDR4704 Series هم یک نوع کدگذاری ویدیویی با کارایی بالا می‌باشد و ویدئو را با کیفیت بالا و در بیت ریت مشابه با H.624 ارسال می‌کند. این کدک پتانسیل پشتیبانی تا از رزولوشن 4320×8192 را دارد. با این کدک می‌توان فیلم‌ها و تصاویر را با کیفیت وضوح بالا ثبت کرد و در کاهش پهنای باند با وضوح بیشتر هم نقشی مهم ایفا می‌کند.

  • قابلیت IR هوشمند

قابلیت IR هوشمند که به عنوان قابلیت دید در شب مادون قرمز هم شناخته می‌شود، از جمله ویژگی‌های کلیدی در این دوربین مداربسته به حساب می‌آید. منظور از برد دید در شب مادون قرمز میزان توانایی دوربین مداربسته GV-TDR4704 Series در ثبت تصاویر هنگام ساعات تاریک شب به کمک نور مادون قرمز است.

دقیقاً این توانایی بستگی به تکنولوژی نور مادون قرمز به کار رفته شده در دوربین مداربسته خواهد داشت. هر چقدر که قدرت چراغ‌های LED به کار رفته شده در دوربین بیشتر باشد میزان برد نور دید در شب IR نیز بیشتر خواهد بود و بدین ترتیب تصاویر در ساعات تاریک شب هم با کمترین میزان از منبع نور با کیفیت و وضوح بالا ثبت می‌شوند.

  • جریان DC 12V

جریان DC یا مستقیم ولتاژ یا جریان ثابت را فراهم می‌کند و با روش‌های مختلف تولید می‌شود که در این دوربین مداربسته روند تولید این جریان به صورت POE می‌باشد این موضوع نقش مهمی در کاهش میزان مصرف انرژی و برق ایفا می‌کند. میزان ولتاژ دوربین مداربسته GV-TDR4704 Series هم برابر با 12v می‌باشد. 12 ولت فشاری است که به جریان برق برای حرکت از منبع تغذیه به دوربین کمک می‌کند.

  • تکنولوژی D noise reduction3 یا کاهش نویز دیجیتال

قابلیت کاهش نویز دیجیتال نقش مهمی در پردازش بهتر تصویر و دریافت تصویر با وضوح و کیفیت بالاتر ایفا می‌کند. این قابلیت نویز ناخواسته تصویر را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. با برون یابی و حذف کوچک‌ترین پیکسل‌های معیوب باعث می‌شود که خطاهای ترکیب رنگ در تصویر جبران شود و تصویر نهایی بدون مشکل باشد.

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث ایجاد نویز می‌شود، تاریکی و عدم داشتن منبع نوری کافی هنگام ثبت تصویر است و بدین ترتیب اگر تصاویر در محیط با نور کم ثبت شوند با وجود این قابلیت در ولتاژ دوربین مداربسته GV-TDR4704 Series نگرانی خاصی وجود نخواهد داشت.

Overview

Packing List

  • GV-TDR4704 Dome
  • Waterproof Rubber Set
  • Screw Kit
  • Drill Template Paster
  • Torx Wrench
  • Download Guide

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته GV-TDR4704 Series”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *