دوربین مداربسته GV-TVD4810

AI deep learning: AI Perimeter Protection & Classification (Human, Vehicle)

1/3″ progressive scan super low lux CMOS sensor

Min. illumination at 0.002 lux

Triple streams from H.265, H.264 or MJPEG

Up to 30 fps at 2688 x 1520

Motorized varifocal lens for remote focus / zoom adjustment

Intelligent IR

IR distance up to 40 m (130 ft)

Day and Night function (with removable IR-cut filter)

Vandal resistance (IK10 for metal casing)

Ingress protection (IP67)

3-axis mechanism (pan / tilt / rotate)

DC 12V / PoE (IEEE 802.3af)

Built-in micro SD card slot (SD/SDHC/SDXC/UHS-I, Class 10) for local storage

Built-in microphone

Two-way audio capable

Wide Dynamic Range Pro (WDR Pro)

ONVIF (Profile G, S, T, M) conformant

/5

توضیحات

دوربین مداربسته GV-TVD4810 یک دوربین مداربسته تحت شبکه می‌باشد که می‌توانید به راحتی آن را در فضای باز نصب کنید. این دوربین از استاندارد IP67 برخوردار بوده که وجود این استاندارد در دوربین مدار بسته باعث مقاومت دوربین در برابر گرد و غبار، بارش برف، بارش باران و سایر تغییرات آب و هوایی خواهد شد. بدین ترتیب نصب دوربین در فضای باز هیچ آسیبی به آن وارد نمی‌کند و حتی برخورد مستقیم قطرات باران با دوربین هم اختلالی در عملکرد دوربین ایجاد نخواهد کرد. از ویژگی‌های مهم این دوربین میزان و رزولوشن بالای آن می‌باشد.

رزولوشن این دوربین برابر با  2688×1520 مگاپیکسل است که میزان بالا و فوق العاده‌ای است به طوری که تصاویر ثبت شده توسط این دوربین مداربسته کیفیت و وضوح بالایی دارند و از طرف دیگر این دوربین توانایی ثبت ۳۰ فریم بر ثانیه را نیز دارد. پس اگر برای ثبت و ذخیره تصاویر توسط دوربین مداربسته نگران کیفیت تصاویر هستید و دوست دارید دوربینی را انتخاب و خریداری کنید که کیفیت بالایی را ارائه دهد و بتواند تصاویر را با وضوح عالی ثبت کند، تا بدین ترتیب میزان امنیت موجود در محیط برای شما بیشتر شود، خرید دوربین مداربسته GV-TVD4810 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه سایر مشخصات و ویژگی‌های این دوربین را به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد تا در صورت تمایل بتوانید آن را خریداری کنید.

  • قابلیت دید در شب

امروزه دوربین‌های مداربسته که بر اساس تکنولوژی روز دنیا تولید و عرضه می‌شوند، در اکثر موارد دارای قابلیت دید در شب می‌باشند و این دوربین هم دقیقاً از این قابلیت استثنائی و عالی برخوردار است. دوربین مداربسته GV-TVD4810 به IR هوشمند یا اسمارت IR مجهز شده است و بدین ترتیب دیودهای ساطع کننده نور ir یا مادون قرمز هنگام قرارگیری دوربین در مکان‌های کم نور تا حدودی روشنایی را فراهم می‌کنند. تا امکان ثبت تصاویر در روشنایی اتفاق بیفتد.

به طور کلی ماهیت امواج مادون قرمز الکترومغناطیسی می‌باشد و طول موج آی آر بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ نانومتر است و از آنجایی که طول موج قابل دیدن برای چشم انسان بین ۳۹۰ تا ۷۵۰ نانومتر می‌باشد، چشم ما نمی‌تواند این امواج مادون قرمز را ببیند. دوربین مداربسته‌ای که به IR مجهز شده است، فوتون‌ها را از محیط‌هایی که در محدوده فرکانسی بالا به آن‌ها اشاره کردیم دریافت کرده و به وسیله فرآیند شیمیایی و الکتریکی آن‌ها را تقویت می‌کند.

  • تکنولوژی هوش مصنوعی

یکی از کلیدی‌ترین مشخصات دوربین مداربسته GV-TVD4810 هوش مصنوعی است. تکنولوژی هوش مصنوعی در دوربین‌های مدار بسته بسیار تاثیرگذار است و قطعاً به افزایش ایمنی این دوربین‌ها کمک می‌کند. دوربین‌های مداربسته که به هوش مصنوعی مجهز شده‌اند، همان دوربین‌های IP تحت شبکه می‌باشند که عملکردهای تحلیلی و بسیار پیشرفته‌ای انجام می‌دهند.

عملکردی مثل تشخیص خودرو، تشخیص چهره، تشخیص انسان، شمارش انسان‌ها،  تشخیص ترافیک و حتی تشخیص پلاک خودرو توسط هوش مصنوعی در دوربین‌های مداربسته امکان‌پذیر می‌باشد. پس قطعاً وجود این قابلیت مزایای زیادی مانند حفاظت به موقع، فعالیت در لحظه،  کارآمد بودن، تشخیص چهره، افزایش کیفیت تصویر، مدیریت اطلاعات و… را به دنبال خواهد داشت. که تمام این مزایا و نکات مثبت در کنار هم باعث شدند تا شمار خریداران دوربین‌های مجهز به هوش مصنوعی افزایش پیدا کند.

  • قابلیت ضبط صدا

در گذشته، دوربین‌های مداربسته فقط به ثبت تصاویر و فیلم می‌پرداختند. که این فیلم‌ها به هیچ عنوان حاوی صدا نبودند زیرا دوربین‌های قدیمی به میکروفون داخلی مجهز نبودند و همین مسئله ضبط صدا را غیر ممکن می‌کرد. اما دوربین مداربسته GV-TVD4810 که جزء جدیدترین دوربین‌های تولید شده بر اساس تکنولوژی روز دنیا به حساب می‌آید، قابلیت ضبط صدا را دارا است.

زیرا یک میکروفون داخلی با کیفیت در قطعات دوربین قرار گرفته است. وجود این میکروفون موجب می‌شود که دوربین علاوه بر ثبت تصاویر محیط اطراف خود، صداهای محیط اطراف را هم به بهترین شکل ممکن ضبط کند.  بدین ترتیب میزان ایمنی در محیط افزایش پیدا می‌کند و می‌توان به راحتی صداها را تشخیص داد که این موضوع خود سندی مهم در موقعیت‌های مختلف، به ویژه هنگام تشخیص مجرم به شمار می‌آید.

از طرف دیگر قابلیت ضبط صدا توسط دوربین‌های مدار بسته بسیار مورد توجه مدیران شرکت‌ها واقع شده است‌. زیرا با این قابلیت می‌توان نظارت بهتری بر عملکرد کارکنان داشت.

  • ذخیره سازی محلی

با خرید دوربین مداربسته GV-TVD4810 هزینه مصرفی شما کاهش پیدا می‌کند. زیرا دیگر احتیاجی به خرید SD کارت یا کارت حافظه به شکل جداگانه نخواهید داشت. این دوربین به یک SD کارت مجهز شده است که امکان ذخیره‌ محلی را به راحتی برای شما فراهم می‌کند. وجود قابلیت فشرده سازی عکس و ویدیوها در این دوربین هم به حفظ بیشتر فضای ذخیره سازی کمک کرده و موجب کاهش حجم فیلم‌ها و عکس‌ها می‌شود.

میزان فضای ذخیره سازی در دوربین‌های مداربسته از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این دوربین‌ها تصاویر و فیلم‌های مختلف را ثبت و ضبط می‌کنند که نیاز به فضای ذخیره سازی بالا خواهند داشت و دوربین مداربسته GV-TVD4810 دقیقاً به این فضای ذخیره سازی مجهز شده است و می‌تواند حجم بالایی از تصاویر و فیلم‌ها را در مدت زمان بسیار طولانی بدون محدودیت حافظه ذخیره سازی کند.

 

Overview

Packing List

  • GV-TVD4810 Dome
  • Waterproof Rubber Set
  • Screw Kit
  • Drill Template Paster
  • Torx Wrench
  • Download Guide

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته GV-TVD4810”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *