جعبه محفظه GV-Housing104

The GV-Housing102 is a housing box designed to support the outdoor installation of Box Camera with external protection. It conforms to IP67 and IK10 standards, and is equipped with a heater and a fan. The GV-Housing102 also supports optional GV-Mount accessories, allowing the Box Camera to be installed on the pole, convex and concave surfaces. Adopting the housing box enables flexible installation of the Box Camera to meet your needs for IP surveillance in various environmental conditions.

/5

توضیحات

جعبه محفظه GV-Housing104 یکی از بهترین لوازم جانبی برای دوربین‌های ژئوویژن به حساب می‌آید. زیرا به محافظت بهتر از دوربین منجر می‌شود و کمک می‌کند که دوربین با خیال آسوده در فضای باز نصب شود. به صورت کلی دوربین‌هایی که برند ژئوویژن تولید می‌کند، در اکثر موارد قابلیت نصب در فضای باز و بیرون را دارند و می‌توانید به راحتی از این دوربین‌ها به عنوان دوربین مداربسته حیاط، ویلا، خیابان، درب ورودی مغازه و… استفاده داشته باشید و آن را در فضای آزاد نصب کنید.

طبیعتاً نصب دوربین در فضای آزاد شما را با چالش‌ها و ریسک‌های مختلفی مواجه خواهد کرد. گرچه برند ژئوویژن این اطمینان را به شما می‌دهد که این دوربین‌ها در اثر مواجهه با فضای آزاد و یا حتی تغییرات آب و هوایی هم به هیچ عنوان آسیب نمی‌بینند، اما در کنار این موارد یک وسیله جانبی خاص و منحصر به فرد را هم در نظر گرفته است که این جعبه محفظه مخصوص می‌باشد.

جعبه محفظه GV-Housing104 می‌تواند به بهترین شکل ممکن از اجزا قطعات مختلف دوربین مداربسته شما محافظت کند و این اجازه را نمی‌دهد که فضای باز، بارش باران،  بارش برف، وزش باد، بارش سیل، گرد و غبار،  سرما و گرما هیچ آسیبی به دوربین و عملکرد آن وارد کنند. در ادامه بیشتر به ویژگی‌های خاص این جعبه می‌پردازیم که به افزایش ایمنی بدنه دوربین کمک می‌کند.

  • مناسب برای دوربین‌های IP

دوربین‌های IP و تحت شبکه ژئوویژن قابلیت استفاده از جعبه محفظه GV-Housing104 را دارند. زیرا این جعبه محافظ به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که از تمام دوربین‌های آی پی و تحت شبکه پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر امروزه با پیشرفت تکنولوژی دوربین‌های تحت شبکه دارای آپشن‌ها و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای هستند و کمی هم گران می‌باشند. در نتیجه نگهداری از این دوربین‌ها از اهمیت  بسیار بالایی برخوردار می‌باشد که با این جعبه محفظه امکان نگهداری بهتر برای همه کاربران فراهم خواهد شد.

  • نصب آسان

شاید تصور کنید که نصب دوربین مداربسته در این جعبه محفظه کار دشواری باشد. اما باید این نوید را به شما بدهیم که فرایند نصب این جعبه محفظه بسیار آسان است و با مشکل و چالش خاصی برای قرار دادن دوربین در این جعبه مواجه نخواهید شد.

جعبه محفظه GV-Housing104 کاملاً انعطاف پذیر است و حتی می‌تواند لوازم جانبی دوربین را هم تحت پوشش قرار دهد. از طرف دیگر روی سطوح مختلف مقعر و محدب قرار می‌گیرد و محدودیت خاصی برای نصب آسان نخواهید داشت. کافی است که فضای مناسبی را انتخاب کنید و سپس به نصب این جعبه بپردازید و دوربین را در آن قرار دهید تا دوربین شما در امنیت کامل قرار بگیرد.

  • ضد گرد و خاک

پشتیبانی از استاندارد IP68 در جعبه محفظه GV-Housing104 باعث شده است تا قابلیت ضد گرد و غبار و ضد آب هم داشته باشد. اگرچه تمام دوربین‌های ژئوویژن هم کاملاً ضد گرد و غبار ضد آب هستند، اما باز هم وجود این استاندارد در این جعبه محافظ میزان مقاومت دوربین در برابر این عوامل را بیشتر خواهد کرد. به ویژه اگر دوربین را در مکانی نصب کنید که از لحاظ آب و هوایی بسیار ناپایدار است، قطعاً استفاده از این جعبه محافظ می‌تواند در برابر تغییرات جوی ناگهانی، کارآمد باشد.

  • ضد ضربه

علاوه بر اینکه گرد و غبار و آب ممکن است باعث آسیب به دوربین شود، ضربات فیزیکی هم در صورتی که بسیار قوی باشند، می‌توانند دوربین را خراب کنند. اما وجود استاندارد IK10 در این جعبه محافظ مقاومتی بسیار بالا را برای دوربین مداربسته شما در مقابل ضربات فیزیکی مختلف پدید می‌آورد. متریال به کار رفته شده برای ساخت جعبه محفظه GV-Housing104 بسیار با کیفیت هستند که حتی اگر اجسام بسیار سنگین هم به آن‌ها برخورد کند نمی‌شکنند و آسیب نمی‌بینند.

 

Overview

PacKing list

  • Housing Box
  • Supporting Tube
  • Screw Anchor x 3
  • Screw (1/4″ x 32 mm) x 3
  • Plain Washer x 3
  • Hex Key
  • Silica Gel Bag
  • Sticker (for Silica Gel Bag)
  • Screw (1/4″ x 12.5 mm)
  • Plain Washer
  • Plastic Washer
  • Plastic Black Plate

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه محفظه GV-Housing104”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *