قفل برقی GV-EL202B Electric Bolt

/5

توضیحات

قفل برقی GV-EL202B Electric Bolt نوعی وسیله امنیتی در امر کنترل دسترسی می‌باشد و همانطور که از نامش مشخص است، به وسیله جریان الکتریسیته کار می‌کند‌. با این وجود مصرف برق بسیار اندکی دارد و برای استفاده طولانی مدت محدودیت خاصی از لحاظ میزان مصرف انرژی نخواهد داشت. این قفل هم به صورت مستقل یعنی به عنوان قفل ورودی ساختمان و هم به صورت یک بخش از یک سیستم کنترل و امنیت مثل استفاده در اتاق‌های سرور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موضوع باعث شده است که مورد توجه افراد زیادی برای مصارف متعدد واقع شود.

برند ژئوویژن تمام تلاش خود را کرده است تا قفل برقی GV-EL202B Electric Bolt را بر اساس کارکردهای مثبت و کیفیت بالا تولید کند. این قفل که نوعی قفل برقی به شمار می‌آید، با کاربردهای فراوانی که دارد و طول عمر بالایی که دارا می‌باشد، یک گزینه عالی برای افزایش امنیت ساختمان‌ها اتاق‌های امنیتی و اداره‌ها محسوب می‌شود. در ادامه بیشتر به ویژگی‌های این قفل کاربردی می‌پردازیم.

  • جنس صفحه استیل ضد زنگ

جنس صفحه قفل برقی GV-EL202B Electric Bolt متریال استیل ضد زنگ دارد. به کار رفتن این متریال در روند ساخت قفل برقی باعث افزایش میزان مقاومت و کارایی آن شده است. به صورتی که در اثر گذر زمان یا مجاورت با رطوبت به هیچ عنوان صفحه این قفل دچار زنگ زدگی و اکسیداسیون نخواهد شد و مانند روز اول باقی می‌ ماند. علاوه بر این متریال استیل ضد زنگ مقاومت بسیار بالایی هم در برابر ضربه‌های مختلف دارد که این موضوع به افزایش طول عمر این قفل برقی منجر می‌شود.

  • پیچ و مهره برقی ایمن

قفل برقی GV-EL202B Electric Bolt پیچ و مهره برقی کاملاً ایمنی دارد و این موضوع باعث می‌شود که هنگام برق رسانی درب کاملاً قفل شود و با قطع برق مجدداً درب را باز خواهد کرد. در نتیجه هنگام برق رسانی خطر برق گرفتگی کسی را تهدید نمی‌کند. که این موضوع به افزایش امنیت کمک زیادی می‌کند و باعث جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند ناشی از برق گرفتگی خواهد شد.  پس می‌توانیم بگوییم که این قفل برقی از لحاظ ایمنی برقی نیز کارایی بسیار بالایی دارد.

  • امکان خروج اضطراری

از آنجایی که با قطع شدن جریان برق و از بین رفتن میدان مغناطیسی قفل باز می‌شود، باید بگوییم که این مدل از قفل برقی برای ورودی منازل و ساختمان‌ها انتخاب بسیار خوبی است.  تا بدین ترتیب در مواقع ضروری و اضطراری هنگامی که برق قطع شد، در به راحتی و بدون مشکل باز شود و امکان خروج اضطراری برای ساکنان ساختمان فراهم می‌شود.

پس اگر این موضوع ذهن شما را درگیر کرده است که با خریدن قفل برقی GV-EL202B Electric Bolt در زمان قطعی برق با درب قفل شده مواجه می‌شوید باید بگوییم که به هیچ عنوان اینطور نخواهد بود.

  • کاربرد

این قفل قابل استفاده برای درب‌های مختلف می‌باشد. اما مناسب‌ترین درب‌ها برای استفاده از این قفل برقی درب‌های دولنگه هستند. زیرا کارایی این قفل برای درب‌های دولنگه بسیار گسترده‌تر خواهد بود و عملکرد بهتری نیز از خود ارائه می‌دهد. از طرف دیگر می‌توان از قفل برقی GV-EL202B Electric Bolt برای درب ورودی کنار سیستم اکسس کنترل به منظور افزایش امنیت نیز استفاده داشت.

  • قابلیت نصب روکار و توکار

اگر برای نصب قفل برقی دنبال یک جای مناسب می‌گردید باید بگوییم که این قفل هم به صورت توکار و هم به صورت روکار قابلیت نصب دارد. در نتیجه محدودیت خاصی هم برای مکان نصب این قفل وجود نخواهد داشت و با توجه به ابعاد اندکی که دارد به راحتی به اشکال مختلف نصب می‌شود. نصب توکار قفل برقی GV-EL202B Electric Bolt باعث می‌شود که در وهله اول سارقان با آن مواجه نشوند و نتوانند هیچ آسیبی به قفل وارد کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قفل برقی GV-EL202B Electric Bolt”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *