GV-Video Wall

ویژگی‌های کلیدی

نمایش  288 کانال تحت شبکه

نمایش تصاویر تحت شبکه با سایز واقعی

امکان تنظیم سایز و موقعیت هر کانال

نمایش  16 کانال زوم شده با پنجره‌ی زوم

نمایش 16 پنجره اسکن که هر یک قادر به نمایش 32 کانال در فاصله زمانی قابل تنظیم می‌باشند

نمایش 16 صفحه ی وب با پنجره ی وب

پخش 16 فایل ویدئویی با پنجره ی  Media

پخش 16 فایل ویدئویی با پنجره ی ViewLog

نمایش 288 کانال از نمای قابل تنظیم مانیتورهای راه دور

نمایش نمای زنده بوسیله ی فعال نمودن Remote E-Map

 

/5

توضیحات

GV-Video Wall

استفاده از دوربین‌ های مداربسته و سیستم‌ های امنیتی باعث شده است تا همواره سازندگان در پی یافتن روش‌ هایی برای ارتقای این وسایل و تجهیزات باشند. بسیاری از نرم ‌افزارها و تجهیزاتی که در زمینه سیستم‌ های امنیتی طراحی شده اند برای نظارت دقیق‌ تر و آسان‌ تر بر اموال و کارکنان می باشد. اگر در شرکت شما یا محل کارتان دوربین‌ های زیادی را نصب کرده‌ اید بهتر است برای مدیریت آن از GV-Video Wall استفاده کنید. با استفاده از GV-Video Wall می‌ توانید تا ۲۰۰ سرور را از راه دور به طور همزمان مدیریت کرده و بر آن ها نظارت داشته باشید. تصاویری که در ویدیو وال نمایش داده می‌ شود را می‌ توانید با استفاده از GV-Video Wall مشاهده کرده و پیکربندی نمایید.

GV-Video Wall یکی از تجهیزات مهم و کاربردی برای استفاده از سیستم های امنیتی و دوربین‌ های مدار بسته است و شما با استفاده از آن می‌ توانید به راحتی از هر نقطه جهان به سیستم امنیتی خود دسترسی داشته و کارکنان خود را زیر نظر داشته باشید. همین موضوع باعث شده است تا GV-Video Wall کاربرد زیادی داشته باشد و سهم مهمی از بازار دوربین‌ های مداربسته و سیستم‌ های امنیتی را در اختیار خود قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با ویژگی‌ ها و خصوصیت‌ های GV-Video Wall در ادامه با ما همراه باشید.

  • اشتراک گذاری از راه دور

بسیاری از شرکت‌ ها و کارخانه‌ های بزرگ و مهم دارای شعب مختلفی در سراسر جهان می‌ باشند که باعث شده است تا نظارت و مدیریت آن ها را سخت کند. مدیران این شرکت‌ ها همواره در پی یافتن راهی برای مدیریت شرکت خود از راه دور بوده‌ اند. یکی از این راه‌ ها استفاده از GV-Video Wall بوده که با استفاده از آن می‌ توانید از راه دور به ۲۰۰ سرور مختلف دسترسی داشته و به خوبی تمام شعب شرکت خود را زیر نظر داشته باشید.

این موضوع باعث می‌ شود تا کارکنان فعالیت‌ های خود را به درستی انجام داده و کار ها دقیق‌ تر انجام شود. علاوه بر این دسترسی از راه دور باعث کاهش هزینه‌ ها و کم کردن استفاده از نیروی انسانی و تجهیزات می‌ باشد زیرا شما می‌ توانید به صورت همزمان از طریق GV-Video Wall به سرورهای مختلف و سیستم‌ های امنیتی زیادی دسترسی داشته باشید.

  • تقسیم صفحه نمایش

گاهی ممکن است شما نیاز داشته باشید تا برخی از تصاویر برایتان بزرگ تر و واضح‌ تر نمایش داده شود. بسیاری از سیستم‌ های امنیتی تصاویر را به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه شما ارائه نمی‌ دهند. با استفاده از GV-Video Wall می‌ توانید صفحه نمایش را به قسمت‌ های مختلفی تقسیم کرده و تا حداکثر ۱۶ کانال را به صورت زوم شده در آن مشاهده کنید.

با استفاده از این قابلیت شما می‌ توانید به صورت دلخواه و سفارشی تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نموده و تصاویر را در ابعاد مورد نظر مشاهده کنید. این موضوع باعث می‌ شود تا شما تصاویر دوربین‌ های حساس‌ تر را با ابعاد بزرگ تری به نمایش بگذارید تا کوچک‌ ترین جزئیات را نیز مشاهده کرده و از نظر شما پنهان نماند.

  • قابلیت زوم در هر موقعیتی

سیستم‌ های امنیتی و دوربین‌ های مدار بسته بسیاری از فضاها را پوشش داده و زیر نظر دارند. اما به دلیل هزینه زیاد و مشکلات دیگر شما نمی‌ توانید در تمام فضاها از یک دوربین در نزدیک‌ ترین مکان استفاده کنید. بنابراین گاهی ممکن است فاصله دوربین تا سوژه مورد نظر شما زیاد بوده و نتوانید به درستی آن را مشاهده کنید. GV-Video Wall با داشتن قابلیت زوم قوی به شما این امکان را می‌ دهد تا در هر موقعیتی بتوانید تصاویر را زوم کرده و با بزرگنمایی آن جزئیات بهتر و بیشتری را مشاهده نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “GV-Video Wall”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *