دستگاه GV-R1352

/5

توضیحات

در گذشته شرکت‌ ها ورود و خروج افراد و حضور و غیاب کارکنان خود را به صورت دستی سنتی انجام می‌ دادند. این کار نیازمند دقت و تمرکز زیادی بود هزینه‌ هایی در برداشت و ممکن بود بعد از مدتی اطلاعات از بین برود. امروزه با گسترش فناوری و تکنولوژی‌ های نوین محققان همواره در پی یافتن روش هایی هستند تا زندگی انسان‌ ها را راحت‌ تر و آسان تر کنند. دستگاه gv-r1352 با استفاده از دانش جدید و تکنولوژی به روز برای کنترل ورود و خروج افراد در مکان‌ های مختلف طراحی و تولید شده است.

این دستگاه را می‌ توانید در ورودی‌ های شرکت یا مرکز تجاری خود قرار داده و با استفاده از سیستم پیشرفته آن ورود و خروج کارکنان و حتی ارباب رجوع را کنترل نمایید. دستگاه gv-r1352 می‌ تواند اطلاعات را بعد از دریافت به سیستم مرکزی ارسال نماید و تا مدت‌ ها در آن ذخیره شود. این دستگاه توسط شرکت تایوانی ژئوویژن که یکی از شرکت‌ های پیشرو و مطرح در زمینه ساخت و تولید محصولات امنیتی و حفاظتی بوده طراحی و تولید شده است. اگر به دنبال خرید و نصب این دستگاه هستید بهتر است با قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های دستگاه gv-r1352 بیشتر آشنا شوید.

  • Operating Humidity

امروزه معمولا در هر شرکت یا کارخانه‌ ای دستگاه‌ های امنیتی و حفاظتی متعددی نصب و راه‌ اندازی شده‌ اند. با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه دستگاه gv-r1352 ممکن است در معرض عوامل مختلفی از جمله رطوبت هوا قرار گیرد. رطوبت می‌ تواند بر عملکرد دستگاه‌ های نظارتی تاثیر گذاشته و آن ها را دچار اختلال کند. طراحی این دستگاه به گونه‌ ای است که می‌ تواند به خوبی در شرایط شرجی کار کند و دچار اختلال نشود.

دستگاه gv-r1352 می‌ تواند رطوبت ۱۰ تا ۹۰ درصد را تحمل کرده و در این شرایط وظایف خود را به خوبی انجام دهد. به همین دلیل شما قادر هستید با آسودگی خاطر این دستگاه را حتی در مناطق جنوبی ایران که درصد رطوبت هوا بسیار بالا است نیز نصب کنید.

  • طراحی مناسب

دستگاه gv-r1352 با توجه به اینکه در ورودی درب ساختمان‌ ها و مراکز حساس نصب می‌ شود، باید ابعاد مناسبی داشته باشد. این دستگاه در ابعاد x 115.6 x 20.5 mm ( 4.6 x 2.6 x 0.8 in )  65.8تولید شده است تا بتوان آن را به راحتی در ورودی‌ ها نصب کرد. اگر این دستگاه را در ابعاد بزرگتری طراحی می‌ کردند ممکن بود فضا را بیش از حد اشغال کرده و ظاهر مناسبی نداشت. طراحی و تولید دستگاه‌ های الکترونیکی یک دانش پیشرفته است که مهندسان متخصص شرکت ژئوویژن به خوبی توانسته‌ اند این دستگاه را در ابعاد مناسب تولید کنند.

  • گواهینامه CE

گواهینامه یک مدرک رسمی است که توسط مراکز و موسسات معتبر برای نشان دادن کیفیت و عملکرد محصول صادر می‌ شود. این محصول دارای گواهی CE است که الزامات اتحادیه اروپا را رعایت کرده است. داشتن این گواهی نشان دهنده این است که می‌ توان این محصول را در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا عرضه کرد. داشتن این گواهی نشان دهنده کیفیت و عملکرد خوب دستگاه gv-r1352 است.

Packing List

  • GV-R1352 Card Reader
  • Screw x 3
  • Screw Anchor x 2
  • Security Torx
  • Software CD
  • Installation Guide
  • Warranty Card

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه GV-R1352”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *