آداپتور GV-WiFi Adaptor V2

/5

توضیحات

آداپتور GV-WiFi Adaptor V2 به منظور اتصال دستگاه‌های GV-IP به یک شبکه بی‌سیم طراحی شده است. دوربین‌های مداربسته تحت شبکه برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشند و استفاده از آن‌ها نیز برای کاربران آسان‌تر باشد، می‌توانند از این آداپتور کمک بگیرند. این محصول قابلیت پشتیبانی از اتصالات بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز را دارد که میزان بسیار خوب و قابل توجهی است.

دوربین‌های مداربسته که به وای فای متصل می‌شوند می‌توانند تصاویر را از طریق یک شبکه انتقال دهند و به راحتی تصاویر را برای کاربر ارسال می‌کنند. تا به این صورت روند نظارت بهتر و سریع‌تر انجام شود با کمک آداپتور GV-WiFi Adaptor V2 و بتوان به صورت کاملاً آنلاین تصاویر را از دوربین مداربسته دریافت کرد.

حتی اگر شما در فاصله مکانی دور از دوربین قرار داشته باشید با این قابلیت هیچ محدودیتی جهت انتقال تصویر به شما وجود نخواهد داشت و کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشید. زیرا تمام فرایند انتقال ارسال و دریافت تصاویر به وسیله شبکه اینترنت انجام می‌شود. اگر دوست دارید که با سایر ویژگی‌های این آداپتور کاربردی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

  • نصب آسان

فرایند نصب آداپتور GV-WiFi Adaptor V2 روی دوربین مدار بسته بسیار آسان است و شما می‌توانید به راحتی این آداپتور را به دوربین خود وصل کنید و از کاربردهای گسترده آن استفاده داشته باشید. بدین ترتیب نیازی به نصب محرک برای کار کردن دستگاه نخواهید داشت. این ویژگی باعث شده است تا خریداران مشتاق استفاده از آن باشند و بتوانند به راحتی از آن در جهت افزایش ایمنی محیط استفاده کنند. به این صورت کاربران مختلف جهت استفاده از این آداپتور و بهره بردن از آپشن‌های دوربین مداربسته تحت شبکه به صورت کامل، می‌توانند این آداپتور را خریداری کرده و به راحتی آن را روی دوربین مداربسته خود نصب کند.

  • مناسب برای دوربین‌های IP با کدک 265

تمام دوربین‌های برند Geovision از کدک ویدیوئی H.265 برخوردار می‌باشند. این کدک، به فشرده سازی بهتر تصاویر دوربین کمک می‌کند و از کیفیت تصاویر نمی‌کاهد. نکته مهم این است که آداپتور GV-WiFi Adaptor V2 فقط قابلیت اتصال و نصب به دوربین‌های آی پی تحت شبکه با کدک H.265 را دارد و برای سایر دوربین‌های مداربسته قابل استفاده نیست. دوربین‌هایی که به این کدک ویدیویی مجهز شده‌اند ضمن فشرده سازی بهتر تصاویر و عدم کاهش کیفیت آن‌ها می‌توانند با نصب آداپتور فرایند انتقال تصاویر را بهتر برای کاربران انجام دهند.

  • نحوه عملکرد دوربین مداربسته با آداپتور GV-WiFi Adaptor V2

چگونگی عملکرد دوربین مدار بسته با این آداپتور به این صورت است که بعد از نصب دوربین برای اینکه بتوانید تصاویر را مشاهده کنید کافی است که از یک گیرنده استفاده داشته باشید. این گیرنده هم می‌تواند یک لپ‌تاپ هم یک سیستم کامپیوتر pc و هم یک موبایل یا حتی سرور باشد. تا امکان مشاهده تصویر از طریق وای فای برای شما وجود داشته باشد.

در صورتی که از لپ تاپ استفاده می‌کنید و آداپتور GV-WiFi Adaptor V2 را روی لپ تاپ نصب می‌کنید، باید سیگنال تصاویر را در شبکه وای فای شناسایی کرده و با نرم‌افزارهای مخصوص آن تصاویر را در لپ‌تاپ مشاهده کنید. در صورتی هم که از سرور استفاده می‌کنید به نصب یک اکسس پوینت مثل دانگل و مودم نیاز دارید.

  • رابط USB 2.0

نوع پورت این آداپتور USB 2.0 است. در نتیجه، دوربینی که آداپتور GV-WiFi Adaptor V2 را به آن نصب می‌کنید، حتما باید ورودی USB 2.0 داشته باشد تا به این ترتیب، امکان استفاده از آداپتور و نصب آن روی دوربین وجود داشته باشد. در غیر این صورت، آداپتور کاربرد و کارایی خاصی نخواهد داشت. پس حتما قبل از خرید آداپتور این نکته مهم را لحاظ کنید.

Paching List

  • GV‐WiFi Adaptor V2
  • Installation Guide
  • Mini USB to standard USB adapter (For use with H.265 Box IP Cameras only)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آداپتور GV-WiFi Adaptor V2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *