دوربین مداربسته سوزنی GV-GPH2800

/5

توضیحات

دوربین مداربسته سوزنی GV-GPH2800

دوربین مداربسته سوزنی GV-GPH2800 یکی از بهترین دوربین‌ها برای نظارت مخفیانه می‌باشد. که با کمک آن می‌توانید به صورت کاملاً نامحسوس فضای خاصی را مدیریت کنید و بر آن نظارت داشته باشید. این دوربین ابعاد و اندازه بسیار کوچکی دارد و معمولاً مقیاس آن به اندازه یک قوطی کبریت می‌باشد. به علت همین ابعاد و اندازه کوچک در محیطی کاملاً مخفیانه نصب می‌شود و فرایند نظارت را انجام می‌دهد. به طوری که افرادی که در آن محیط تردد می‌کنند به هیچ عنوان متوجه حضور این دوربین مداربسته نخواهند شد و این موضوع از مهم‌ترین مزایای این دوربین محسوب می‌شود.

نوع لنزی که در این دوربین قرار گرفته است،  کاملاً ثابت می‌باشد و به هیچ عنوان نمی‌توانید میزان زوم لنز را تغییر دهید. این موضوع هم به ثبت بهتر تصاویر و عدم ایجاد تفاوت در بین تصاویر ثبت شده توسط دوربین مداربسته سوزنی GV-GPH2800 منجر خواهد شد. میزان زاویه دید افقی لنز این دوربین 104 درجه می‌باشد که میزان بسیار بالا و مناسبی است.

پس می‌توانیم نتیجه بگیریم که این دوربین با وجود ابعاد کوچکی که دارد از زاویه دید گسترده‌ای برخوردار می‌باشد و برای نصب در مکان‌های امنیتی یا محیط‌های پرتردد که نیاز به امنیت بالا دارند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. زیرا تمام سوژه‌های دور و بر خود را تحت پوشش قرار می‌دهد.

  • مناسب برای نصب در مکان‌های مختلف

دوربین مداربسته سوزنی GV-GPH2800 با توجه به کارایی گسترده و ابعاد و اندازه کوچکی که دارد، قابلیت نصب در مکان‌های مختلف را دارا می‌باشد. برای مثال شما می‌توانید این دوربین را پشت پنل دستگاه‌های خودپرداز نصب کنید. علاوه بر این مکان‌هایی که نیازمند نظارت محتاطانه و مطلوب می‌باشند هم گزینه خوبی برای نصب این دوربین مداربسته به شمار می‌آیند. برای مثال بانک‌ها، هتل‌ها، موزه‌ها،  فروشگاه‌های مختلف، دفاتر اداری و… با نصب این دوربین می‌توانند میزان امنیت محیط خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند. تا بدین ترتیب از میزان اتفاقات ناگوار در این محیط‌ها به شکل مطلوبی کاسته شود.

  • قابلیت ثبت تصاویر در طول ساعات روز و شب بدون محدودیت

از جمله قابلیت‌های بسیار مهمی که برای هر دوربین مدار بسته‌ای حائز اهمیت است، قابلیت ثبت تصاویر در تمام طول ساعات روز به ویژه در طول ساعات شب می‌باشد. زیرا اکثر سرقت‌ها و اقدامات مجرمانه در ساعات تاریک رخ می‌دهند و وقتی که یک دوربین بتواند با کمترین میزان از منبع نوری تصاویر را در طول شب با کیفیت بالایی ثبت کند، بسیار حائز اهمیت است.

دوربین مداربسته سوزنی GV-GPH2800 هم می‌تواند تصاویر را در طول ساعات شب به بهترین شکل ممکن ثبت کند و علاوه بر روز، شب را هم تحت پوشش قرار می‌دهد. این اطمینان را به شما می‌دهیم که تصاویر ثبت شده توسط این دوربین در طول ساعات شب فاقد نویز بوده و کیفیت وضوح بالایی دارند.

  • رزولوشن بالا

دوربینی که رزولوشن بالا و مناسب داشته باشد، قطعاً تصاویر خود را با وضوح و کیفیتی فوق العاده بالا ثبت می‌کند و می‌تواند سوژه‌ها را بدون تاری برای شما ارائه کند. میزان رزولوشن دوربین مداربسته سوزنی GV-GPH2800 1920 × 1080 مگاپیکسل است که میزان معقولانه و مناسبی برای یک دوربین مداربسته به حساب می‌آید. به این ترتیب تصاویری که توسط این دوربین ثبت می‌شوند، با وضوح فوق العاده بالایی ذخیره خواهند شد. ناگفته نماند که این دوربین مداربسته قابلیت ثبت 30 فریم در ثانیه را هم دارا می‌باشد که این موضوع هم به افزایش وضوح تصاویر این دوربین کمک زیادی می‌کند.

  • قابلیت مه‌زدایی

شاید عجیب به نظر برسد اما دوربین مداربسته سوزنی GV-GPH2800 با وجود تمام ویژگی‌های خاصی که دارد و ابعاد کمی که از آن برخوردار می‌باشد،  دارای قابلیت مه زدایی است و هیچ کم و کسری نسبت به سایر دوربین‌های مداربسته برند ژئوویژن ندارد. بلکه دارای مزایای بسیار بیشتر نیز هست.

قابلیت مه‌زدایی در این دوربین کمک می‌کند تا در صورتی که هوا دچار مه، گرد و غبار و آلودگی و دود شد، تصاویر، مه‌آلود و بی‌کیفیت نشوند. همانطور که می‌دانید دوربین‌های معمولی در هوای مه آلود و غبار آلود نمی‌توانند تصاویر بسیار واضحی را ثبت کنند اما این دوربین با وجود مه‌زدای کاربردی که دارد، کاملا متمایز است و تصاویر را حتی در هوای مه آلود هم بدون هیچ افت کیفیتی ثبت می‌کند.

  • فناوری هوش مصنوعی

فناوری هوش مصنوعی در این دوربین مداربسته سوزنی GV-GPH2800 به عنوان یکی از بهترین ویژگی‌های آن شناخته می‌شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد فناوری هوش مصنوعی در دستگاه‌های مختلف هستیم که این موضوع بین دوربین‌های مداربسته هم رخ داده است.

وجود تکنولوژی هوش مصنوعی در این دوربین به حفاظت بهتر کمک می‌کند و باعث می‌شود که قابلیت تشخیص انسان، خودرو و سایر اجسام متحرک در تصویر توسط دوربین وجود داشته باشد. به این صورت میزان ایمنی آن محیط نیز افزایش پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر هوش مصنوعی قابلیت هشدار زمان واقعی و قابلیت پخش رویدادها را نیز دارا می‌باشد که تمام این موارد باعث کارایی و عملکرد بهتر دوربین مدار بسته در محیط می‌شوند.

 

Overview

Packing List

  • Pinhole Camera
  • Main Body Mount
  • Analog Mount
  • Screw Kit
  • Drill Template Paster
  • Download Guide

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته سوزنی GV-GPH2800”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *