دستگاه GV-RKR1355

/5

توضیحات

کارتخوان‌ ها همواره یکی از مهم‌ ترین اجزای سیستم‌ های حفاظتی و امنیتی بوده‌ اند. این دستگاه‌ ها را می‌ توان در ورودی درب‌ ها قرار داد تا با استفاده از آن رفت و آمدها را کنترل کرد. دستگاه gv-rkr1355 یکی از بهترین انواع کارتخوان در بازار بوده که قابلیت‌ های زیادی دارد. این دستگاه دارای یک صفحه کلید لمسی بوده که بعد از کشیدن کارت اعداد را به صورت رندم نشان می‌ دهد. استفاده از رمز عبور در دستگاه gv-rkr1355 موجب افزایش امنیت و بالا بردن سطح ایمنی می‌ شود.

توصیه می‌ شود در هنگام نصب این دستگاه در ورودی ساختمان‌ ها دور آن را نوار سیلیکونی مخصوص قرار داده تا از نفوذ قطرات آب جاری شده روی دیوار به داخل آن جلوگیری کند. با استفاده از دستگاه gv-rkr1355 می‌ توانید کنترل رفت و آمد کارکنان خود را در اختیار داشته باشید و هر زمان که خواستید به راحتی به اطلاعات ذخیره شده در آن دسترسی پیدا کنید.

این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌ های کارتخوان مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها وجود صفحه کلید لمسی برای وارد کردن رمز عبور شخصی است. اگر کارت پرسنلی خود را فراموش کرده‌ اید می‌ توانید با وارد کردن رمز خود به جای آن به ساختمان وارد شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خصوصیات این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

  • استاندارد IP55

سوختن وسایل الکترونیکی به وسیله قطرات آب یکی از بزرگ ترین مشکلات سازندگان در گذشته بوده است. با پیشرفت تکنولوژی و دانش، متخصصان به روش‌ هایی برای ضد آب کردن وسایل مختلف دست یافتند. دستگاه gv-rkr1355 نیز به دلیل داشتن قطعات حساس الکترونیکی باید در برابر قطرات آب و گرد و غبار مقاوم باشد. این دستگاه دارای گواهی IP55 بوده که به منزله مقاومت در برابر آب و گرد و خاک است. این ویژگی باعث شده تا بتوان دستگاه gv-rkr1355 را در شرایط مختلف محیط‌ های متفاوتی به کار برد.

  • OSDP protocol

پروتکل باز نظارت شده دستگاه یا همان Open Supervised Device Protocol یک استاندارد ارتباطی کنترل است که در دستگاه gv-rkr1355 وجود دارد. این پروتکل امنیت دستگاه را بالاتر برده و عملکرد آن را بهبود می‌ بخشد. این پروتکل به شما اطمینان می دهد که دستگاه به خوبی امنیت ساختمان شما را حفظ کرده و دچار اختلال نمی‌ شود. افزایش امنیت و کاهش خطا یکی از اصلی‌ ترین مواردی است که باید در این دستگاه‌ ها به دنبال آن باشد. دستگاه gv-rkr1355 با رعایت تمام پروتکل‌ های لازم بهترین امکانات را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌ دهد.

  • گواهینامه UKCA

بسیاری از افراد شاید با این گواهینامه آشنا نبوده و آن را با نشان CE اشتباه بگیرند. این استانداردها در واقع برای تضمین کیفیت کالا و عملکرد درست آن ها می باشد. گواهینامه UKCA به معنی انطباق این دستگاه با معیارهای بریتانیا بوده و امکان عرضه آن در اسکاتلند و بریتانیا وجود دارد. دستگاه gv-rkr1355 قوانین و مقررات موجود در اروپا و بریتانیا را رعایت کرده و در کشورهای اروپایی استفاده می‌ شود. داشتن این استاندارد اروپایی به شما این اطمینان را می‌ دهد تا با خیال راحت از این دستگاه استفاده کرده و امنیت ساختمان خود را بالا ببرید.

Overview

 

Packing List

  • GV-RKR1355
  • Plate
  • Hex Key Wrench
  • Screw x 3
  • Quick Start Guide

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه GV-RKR1355”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *