دستگاه GV-R1355

/5

توضیحات

 

امروزه استفاده از دستگاه‌ های کارتخوان زیاد شده و صاحبان کسب و کارها برای کنترل رفت و آمد در محیط کار خود از این دستگاه‌ ها استفاده می‌ کنند. دستگاه gv-r1355 با قابلیت کنترل عبور و مرور افراد می تواند به خوبی برای شما موثر باشد. با استفاده از این دستگاه می‌ توانید بدون صرف هزینه زیاد و عدم استفاده از نیروی انسانی رفت و آمدها را کنترل کرده و کارکنان خود را زیر نظر بگیرید.

دستگاه gv-r1355 کلیه اطلاعات مربوط به عبور و مرور را ذخیره کرده و شما می‌ توانید به راحتی هر زمان که بخواهید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. سمت حضور و غیاب کارکنان و رفت و آمد آن ها به صورت دستی و سنتی بسیار دشوار بوده و امکان از بین رفتن اطلاعات بسیار زیاد است. اما با استفاده از دستگاه کارتخوان gv-r1355 شما می‌ توانید به صورت اتوماتیک رفت و آمدها را چک کرده و دیتاها را ذخیره نمایید. برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه بهتر است با ویژگی‌ ها و خصوصیات آن آشنا شوید.

  • گواهی UKCA

داشتن استانداردهای اروپا و آمریکا یکی از مزایای دستگاه gv-r1355 است. این دستگاه به خوبی توانسته است استانداردهای جهانی را کسب کرده و در سراسر جهان توزیع و پخش شود. گواهی UKCA که مخفف UK Conformity Assessment است بر روی کالاهای اسکاتلند، بریتانیا و انگلیس قرار داده می‌ شود. داشتن این گواهینامه به معنی انطباق محصول با استانداردها و قوانین و مقررات اتحادیه اروپا است. این دستگاه توانسته به خوبی این قوانین و مقررات را رعایت کرده و با کیفیت مناسب وارد بازار جهانی شده است.

  • گواهی IP66

وسایل الکترونیکی و تجهیزات امنیتی به دلیل قطعات و تجهیزات حساسی که دارند اگر در معرض قطرات آب یا گرد و غبار قرار بگیرند، ممکن است آسیب دیده و یا عملکرد آن ها دچار اختلال شود. دستگاه gv-r1355 با تکنولوژی پیشرفته‌ ای طراحی و ساخته شده است. بر همین اساس مهندسان سازنده با توجه به حساسیت قطعات داخلی آن، دستگاه را طوری طراحی کرد که ضد آب باشد.

داشتن گواهی IP66 به این منزله است که این دستگاه در برابر ورود آب و گرد و غبار مقاوم بوده و اگر در فضای باز قرار گیرد آسیبی نمی‌ بیند. دستگاه‌ های کارتخوان معمولاً باید ضد آب بوده زیرا  در ورودی ساختمان‌ ها و یا شرکت‌ ها قرار گیرند ممکن است در معرض باد باران و یا برف باشند.

  • ابعاد و وزن مناسب

دستگاه‌ های کارتخوان معمولاً در ورودی درب‌ های ساختمان یا بخش‌ های داخلی آن نصب می‌ شوند. با توجه به محدودیت فضایی که ممکن است با آن مواجه باشید ابعاد این دستگاه بسیار مهم است. دستگاه gv-r1355 با داشتن ابعاد مناسب قابلیت نصب در کمترین فضا را دارد. ابعاد این دستگاه x 80 x 27 mm  120می باشد که علاوه بر ابعاد مناسب وزن کمی نیز دارد. دستگاه gv-r1355 را به گونه‌ ای طراحی کرده‌ اند که وزن مناسبی داشته باشد و تنها ۲۵۰ گرم است. این ویژگی‌ ها باعث شده است که این دستگاه به یکی از بهترین دستگاه‌ های کارتخوان روز دنیا تبدیل شود.

Overview

 

Packing List

  • GV-R1355
  • Screw x 3
  • Quick Start Guide

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه GV-R1355”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *