کنترلر ابری GV-AS Bridge

/5

توضیحات

کنترلر ابری GV-AS Bridge از جمله محصولات امنیتی ژئوویژن به حساب می‌آید که کنترل دسترسی را مبتنی بر ابر برای نظارت و مدیریت یکپارچه متصل می‌کند. علاوه بر آن به عنوان یک کنترل کننده برای ذخیره داده‌های دسترسی نیز عمل می‌کند و داده‌ها را برای مدیریت دسترسی مرکزی به GV CLOUD ACCESS CONTROL منتقل می‌کند. در این سیستم حداکثر 8 خواننده می‌توانند مستقیماً یا از طریق کنترل GV-AS به پل GV-AS متصل شوند و مدیریت دسترسی تا 4 در به صورت همزمان برای کنترل دسترسی قابل اعمال خواهد بود.

با کمک این محصول می‌توانید داده‌های جمع آوری شده را برای برنامه‌های مختلف از جمله گزارش‌های دسترسی مدیریت مرکزی برای سایت‌های نظارتی مختلف، مدیریت کاربر و قانون دسترسی انتقال دهید و به راحتی تنظیمات مختلف را پیاده سازی کنید. وقتی که سیستم امنیتی مبتنی بر ابر باشد هیچ داده‌ای حذف نخواهد شد و و تمام اطلاعات و داده‌ها در فضای ابری کنترلر ابری GV-AS Bridge ذخیره می‌شوند که نه خطر حذف آن‌ها را تهدید می‌کند و نه خطری از بابت دسترسی افراد غریبه به اطلاعات وجود خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این محصول کاربردی که توسط برند ژئوویژن تولید شده است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  • امکان اتصال دوربین‌های IP

از جمله ویژگی‌های بسیار مثبتی که در این کنترلر ابری وجود دارد امکان اتصال آن به دوربین‌های آی پی و تحت شبکه ژئوویژن می‌باشد. بدین ترتیب با استفاده از رمزگذاری ابری این کنترلر می‌توانید عکس‌های فوری نمای زنده و ضبط‌های پخش را به کنترل دسترسی بعد از دسترسی به رویدادها ارسال کند‌ با کنترلر ابری GV-AS Bridge شما می‌توانید در آن واحد تصاویری که توسط دوربین‌های مداربسته آی پی ضبط می‌شوند را به صورت کاملاً زنده مشاهده کنید و بدین ترتیب امکان نظارت بهتر و امنیت بیشتر در محیط با این کنترلر فراهم خواهد شد.

برای مثال اگر در لحظه دوربین مداربسته شما تصویر خاصی را ضبط کند یا شخص خاصی از کنار دوربین شما عبور کند با وجود این کنترلر می‌توانید مشاهدات لازم را انجام دهید تا هیچ خطری از این بابت تهدید کننده نباشد.

  • ذخیره صدهزار کارت

امکان ذخیره سازی تا میزان 100 هزار کارت در کنترلر ابری GV-AS Bridge  وجود دارد. پس می‌توانیم نتیجه بگیریم که دیگر نگرانی خاصی از بابت میزان پر شدن فضای ذخیره‌سازی کنترلر وجود نخواهد داشت و می‌توان داده‌های مختلف را با حجم‌های متفاوت توسط این کنترلر ثبت و ذخیره کرد. بدون اینکه نگران خاصی از بابت پر شدن فضای ذخیره سازی در این کنترلر ابری وجود داشته باشد.

  • کنترل دسترسی تا 4 در

وقتی می‌گوییم امکان کنترل دسترسی تا 4 در توسط کنترلر ابری GV-AS Bridge وجود دارد یعنی شما می‌توانید برای 4 درب ورودی مختلف از این کنترلر استفاده کنید و نظارت دقیقی را از تمام این درب‌های ورودی و خروجی انجام دهید. این موضوع باعث می‌شود تا این کنترلر کاربرد بیشتری داشته باشد و برای موارد گسترده‌تری قابل استفاده باشد. برخی از کنترلرها فقط برای یک در قابل استفاده هستند. اما این محصول اینطور نیست و برند ژئوویژن با این قابلیت توانسته است گامی مهم در جهت تولید محصولات کاربردی بردارد.

  • تأمین امنیت کامل یک ساختمان

فرقی نمی‌کند ساختمانی که این کنترلر در آن نصب می‌شود چند طبقه و چند واحدی باشد.  این کنترلر توانایی تأمین امنیت کامل و یکپارچه یک ساختمان با واحدها و طبقات متعدد را دارا است. زیرا مشاهده داده‌ها و آمار افرادی که وارد محل می‌شوند یا از آن خارج می‌شوند را به تمام کاربران و ساکنین ساختمان ارائه می‌دهد و امکان مشاهده آلارم‌ها و اعلان‌های این کنترلر به صورت لحظه‌ای از طریق تلفن همراه وجود دارد. پس می‌توان گفت که میزان تأمین امنیت کنترلر ابری GV-AS Bridge بسیار بالا است.

بررسی اجمالی

Packing list

  • GV-AS Bridge
  • Terminal Block
  • Download Guide

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کنترلر ابری GV-AS Bridge”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *